آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 86
باردید دیروز : 135
بازدید هفته : 762
بازدید ماه : 221
بازدید سال : 10603
بازدید کلی : 150912

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
نظرات
صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام، گزیده ای از سخنان این سردار درباره رهبری را منتشر کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
نظرات
کمیسیون ویژه برجام مجلس جلسه امروز خود را با حضور حقوق‌دان‌ها و با محوریت بررسی ابعاد حقوقی و تعهدات برجام تشکیل شد.
بررسی الزام‌آور بودن برجام از نگاه حقوق‌دانان در کمیسیون ویژه/ تاییدانعطاف و توازن تعهدات طرفین در برجام
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری خانه ملت،کمیسیون ویژه برجام مجلس جلسه امروز (شنبه 28 شهریورماه) با حضور حقوق دانان و با محوریت بررسی ابعاد حقوقی الزام آور و تعهدات برجام تشکیل شد.
 
"علیرضا زاکانی" در نشست امروز کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به حضور اساتید و حقوقدانان کشور گفت: از شما می‌خواهیم درموضوع تخصصی حقوق عمومی و حقوق بین‌الملل کمیسیون را یاری کنید تا بتوانیم از لحاظ حقوق عمومی و بین‌الملل قطع نامه را بررسی کنیم.
 
رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام ادامه داد: همچنین عنوان کنید که مجلس از چه ظرفیت‌ها و اصول قانون اساسی می‌تواند برای بهره گیری حداکثری از قوانین به دولت در اجرای برجام کمک کند.
 
"وحید احمدی" به عنوان رئیس کمیته حقوقی کمیسیون ویژه بررسی برجام چند سوال مطرح کرد و گفت: در سوال اولیه این موضوع به ذهن می‌رسد که آیا برجام تعهد آور است یا خیر و اگر در بین اساتید کسی بر این باور است که تعهد آور و الزام آور نیست دلایل خود را اعلام کند.
 
نماینده مردم هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین توضیح دهید گلوگاه‌های جدی در بحث برجام از لحاظ حقوق بین‌الملل کدام فرازهاست به این معنا که بدانیم نواقص حقوقی این سند در  کجاست تا بتوانیم با در نظر گرفتن آن تصمیم درست را اتخاذ کنیم.
تعداد بازدید از این مطلب: 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
نظرات
اخیرا ادعایی ضد ایرانی از سوی "دبکا" مطرح شده که قابل تأمل است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه‌های وابسته به اسرائیل همواره ادعاهای متنوع و مختلفی را ضد ایران مطرح می‌کنند که هیچ کدام پایه و اساس صحیحی ندارند.

آن‌ها تلاش می‌کنند تا با سناریوی ایران هراسی یا بزرگ نمایی رژیم صهیونیستی سعی کنند قدرتی هرچند خلاف واقع مطرح کنند؛ حال آنکه حقیقت با مطالب مطرح شده متفاوت است.

جالب این است که پس از شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 33 روزه جولای و آگوست 2006 و امثال اینها بازهم ادعاهای گوناگون درباره توان نظامی اسرائیل از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود برای مثال اخیرا سایت "دبکا" مطلبی را درباره توانمندی اسرائیل مطرح کرده که قابل تأمل است.

**بازخوانی یک ادعا

وبگاه تحلیلی «دبکا فایل» وابسته به منابع اطلاعاتی صهیونیستی در تازه‌ترین تحلیل پیرامون (ادعای) حضور نظامی روسیه در سوریه نوشت: ترکیب قدرت نظامی روسیه با نیروهای ایران بقای قابل توجهی به حکومت فعلی سوریه بخشیده است. از سویی ارتش اسرائیل باید وضعیت خود در جبهه سوریه دوباره تغییر داده و ارزیابی مجددی را در انتخاب حمایت از گروه‌هایی که در جنوب سوریه علیه ایران و حزب‌الله می‌جنگند، اتخاذ کند.


توان موشکی


تعداد بازدید از این مطلب: 164
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
نظرات

انقلاب اسلامی یا انقلاب 57؟

 

چند نکته از دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان سپاه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کردند: ‫دشمن برای نفوذ فرهنگی سعی می‌کند باورهایی را که جامعه را سرپا نگه داشته دگرگون، مخدوش و در آنها رخنه ایجاد کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره نقش سپاه در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف دشمن در تضعیف این نهاد انقلابی سخن گفتند. بیانات امروز رهبری دارای چند نکته است که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد:  

1. امید واهی پایان انقلاب: "دشمن به امید واهی پایان یافتن انقلاب، در فکر نفوذ به‌خصوص نفوذ سیاسی – فرهنگی است که شناخت توطئه‌های دشمن، تقویت و استحکام روحیه‌ی انقلابی و حرکت مستمر به‌سمت تحقق آرمان‌ها این هدف را ناکام خواهد گذاشت." یکی از مهمترین نکاتی که رهبری امروز بیان کردند آرزوی پایان انقلاب دشمنان ایران بود. مدتی است که سران کشورهای غربی در اظهارات خود تلویحا سخن از نفوذ فرهنگ غربی در جامعه ایرانی به میان می‌آورند و حتی هزینه‌های ضد فرهنگی بسیاری نیز پرداخت کرده‌اند و علنا این مباحث را اعلام می‌کنند. غیر از این دشمن درصدد نفوذ اقتصادی است و یکی از اهداف تحریم‌های اقتصادی را اشاعه فرهنگ "ما نمی‌توانیم" عنوان کرده‌اند. در چنین شرایطی رهبری اعلام می‌کند که با شناخت توطئه‌های دشمن و داشتن روحیه انقلابی می‌توان راه نفوذ بست.

تعداد بازدید از این مطلب: 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
نظرات
" آدام ژوبین" از اعمال قاطع تحریم ها علیه ایران خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، "آدام ژوبین" – نامزدِ سمتِ ریاستِ اداره ای که مسئولیت استفاده از ابزارهای مالی برای مقابله با تهدیدها علیه امنیت ملی آمریکا را برعهده دارد -- روز پنجشنبه اعلام کرد دولت آمریکا با قاطعیت، تحریم هایی را علیه ایران اعمال خواهد کرد و تضمین می کند این کشور به توافق هسته ای که با آمریکا و سایر قدرتهای جهانی منعقد کرده است، پایبند می ماند.
 
آدام ژوبین -- معاون وزارت خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی – با حضور در نشست کمیته بانکداری مجلس سنا گفت: ایران همراه با موضوع مبارزه با تامین مالی تروریسم و خطر رو به فزاینده جرائم سایبری، در صف اولِ اولویت های او قرار خواهد داشت.
 
ایران و قدرتهای جهانی در ماه ژوئیه توافقی را اعلام کردند که بر اساس آن، بخشی از تحریم ها علیه این کشور در ازای اعمال محدودیت هایی بر برنامه هسته ای تهران برداشته خواهد شد. اکثر تحریم های آمریکا به قوت خود باقی خواهند ماند.

تعداد بازدید از این مطلب: 259
موضوعات مرتبط: جامعه و سیاست , نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
نظرات
مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: نیروهای مسلح اراده خود را برای پاسخگویی به تهدیدات احتمالی در دور دست و فراتر از مرزهای زمینی و هوایی و دریایی آماده کرده‌اند.

نیروهای مسلح فکر و تجهیزات خود را برای پاسخگویی به تهدیدات احتمالی آماده کرده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی ، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری ، که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخن می گفت ، با ارائه تحلیلی از شرائط کنونی کشورهای حا می رژیم بعث در جنگ 8 ساله علیه ملت ایران ، گفت: در هشت سال دفاع مقدس تقریبا تمامی جبهه استکبار یعنی آمریکائیها ، شوروی سابق – تعداد زیادی از کشورهای اروپایی و عربی در جبهه متحد حامیان رژیم کافر بعث عراق بودند.

وی ادامه داد: در سال 1990 اتحاد جماهیر شوروی سابق 15 تکه شد و 15 جمهوری مستقل بروز و ظهور پیدا کردند و فدراسیون فعلی روسیه طی 14 سال گذشته ، یعنی پس از حمله نظامی آمریکا به افغانستان روابط سیاسی بهتری با ایران دارد و هم اکنون در برخی از مسائل منطقه از جمله سوریه با ایران هماهنگ است.

تعداد بازدید از این مطلب: 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
نظرات
گروه تروریستی داعش اعلام کرد تاکنون جسد سه هزار نفر از اهالی موصل عراق را «گودال مرگ» انداخته است.
تعداد بازدید از این مطلب: 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
نظرات
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به هیچ وجه بحث انتقال سوخت در کار نبوده و موضوع تبادل آن مطرح است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ملت، "محمدجواد ظریف"  با اشاره به موضوعات مطروحه درباره شرایط انتقال سوخت به خارج از کشور گفت: در این رابطه، اصلاً موضوع انتقال سوخت به خارج از کشور مطرح نیست، بلکه بر اساس مذاکرات صورت گرفته، تنها بحث تبادل سوخت وجود دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: در شرایط کنونی، چند راه مانند رقیق کردن و تبادل سوخت در این حوزه وجود دارد، البته بر اساس برجام، ایران برای اولین بار بعد از انقلاب اجازه پیدا کرده است تا طبق مقررات قانونی، اورانیوم طبیعی را در برابر سوخت غنی شده وارد کند که این موضوع موجب می‌شود که جمهوری اسلامی، از بن‌بست منع واردات کیک زرد و اورانیوم طبیعی خارج شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 24 شهريور 1394
نظرات
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طرحی سه مرحله‌ای برای ممانعت از لغو تحریم‌های ایران مطرح کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از وبسایت سنا؛ "تد کروز،" سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016، در نامه‌ای خطاب به "میچ مک کانل،" رهبر اکثریت در مجلس سنا، و "جان بینر،" رئیس مجلس نمایندگان، فرآیندی سه مرحله‌ای را برای جلوگیری از لغو تحریم‌ها علیه ایران پیشنهاد کرد.
 
در نامه تد کروز به سناتورهای ارشد جمهوری‌خواه آمده است: می‌دانم هر دوی شما در نگرانی عمیق من از پیامدهای فاجعه آمیز توافق هسته‌ای رئیس جمهور "اوباما" با ایران شریک هستید. جمهوری‌خواهان در مخالفت با این توافق خطرناک متحدند، چند تن از نمایندگان ارشد دموکرات هم مخالفت خود را با این توافق اعلام کرده‌اند، مردم آمریکا هم با قدرت در مخالفت با توافق ما را همراهی می‌کنند. 
 
همه بر سر این نکته توافق داریم که باید هر آنچه در توان داریم برای جلوگیری از اجرایی شدن این توافق انجام دهیم و از آزاد شدن یکصد میلیارد دلار از دارائی‌های مسدود شده ایران و قرار گرفتن آن در دست آیت الله خامنه ای جلوگیری کنیم. چرا که میلیاردها دلار از این پول مستقیما در اختیار تروریست‌هایی قرار می‌گیرد که از آن برای کشتن آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها، اروپایی‌ها و تعداد بیشماری از مردم در سراسر دنیا استفاده خواهند کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 317
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 24 شهريور 1394
نظرات
اخیرا یکی از مقامات اطلاعاتی "تل آویو " ادعای ضد ایرانی را مطرح کرده که پایه و اساس درستی ندارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا یکی از مقامات اطلاعاتی اسرائیل ادعایی ضد ایرانی را مطرح کرده که قابل تأمل است؛ این مقام اطلاعاتی مدعی شده ارتش اسرائیل می‌تواند با جنگنده‌های "اف 35"  ایران را مورد هجمه قرار دهد.


**بازخوانی ادعا

یک مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد: جنگنده‌های اف 35 دست ما را برای حمله به دشمن بازتر می‌کند. او در ادامه ادعاهایش گفت: قابلیت این جنگنده‌های رادارگریز بر کسی پوشیده نیست و ایران از این خطر آگاه است. نیروی هوایی رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد قصد دارد برد این جنگنده‌ها را افزایش دهد.


رژیم صهیونیستی تاکنون دو قرارداد برای ساخت این جنگنده‌ها که «آدیر» نام دارند با شرکت آمریکایی «لاکهید مارتین» امضا کرده است. در مجموع این قراردادها، این رژیم 33 جنگنده "اف 35 " خریداری کرده که قرار است اولین سری از آن‌ها در ماه دسامبر سال 2016 (31 روز منتهی به 11 دی 95) به سرزمین‌های اشغالی ارسال شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 140
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 24 شهريور 1394
نظرات
صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام عکسی از این سردار در دوران جوانی و در میان همرزمانش را به اشتراک گذاشته است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، متولد سال 1336 در شهرستان رابر از توابع استان کرمان است، او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر 41 ثارالله کرمان بود.

صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام تصاویر کمتر دیده شده ای از سردار سلیمانی در دوران جوانی و دفاع مقدس به اشتراک گذاشته است.

سردار سلیمانی در قاب جوانی+ عکس

تعداد بازدید از این مطلب: 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات
سناتور تد کروز، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در راهپیمایی مخالفان توافق هسته ای ایران سخنرانی کند.
تجمع مخالفان برجام در مقابل کنگره آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل سی ان ان، راهپیمایی مخالفان توافقنامه هسته ای ایران درحالی در واشینگتن شروع شده است که کنگره ی آمریکا خود را برای رای گیری درباره این توافقنامه آماده می کند.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از حمایت کافی برای جلوگیری از اقدام مخالفان برای خراب کردن این توافقنامه، برخوردار است.
 
امروز هیلاری کلینتون، نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شدیدا از توافقنامه هسته ای ایران دفاع کرده است. وی همچنین به صورت مستقیم از رقبای جمهوری خواه خود انتقاد کرد.

خبرنگار شبکه ی تلویزیونی سی ان ان که در راهپیمایی مخالفان توافقنامه هسته ای ایران در مقابل کنگره در واشینگتن دی سی حضور داشت، گفت: جمعیت زیادی تجمع کرده اند، اینجا مکانی است که ما شش سال پیش شاهد بودیم که اعضای حزب چای (جنبش اعتراضی در آمریکا) درباره موضوعات مربوط به طرح درمانی اوباما تجمع کرده بودند.

تعداد بازدید از این مطلب: 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات
" هیلاری کلینتون" در سخنرانی خود در موسسه تحقیقاتی بروکینگز گفت: باید مانع از حرکت ایران در مسیر دستیابی به تسلیحات هسته‌ای شویم.
کلینتون: هدف از توافق جلوگیری از ساخت بمب اتم در ایران است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره؛ هیلاری کلینتون برای تشریح دیدگاه‌های خود درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در موسسه تحقیقاتی بروکینگز حاضر شده است. کلینتون در این سخنرانی تاکید کرد هدف از توافق هسته‌ای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای است.

 
وی گفت:« سواالهای زیادی درباره توافق هسته‌ای وین مطرح است از جمله اینکه چگونه می‌توانیم از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای جلوگیری کنیم و اینکه چگونه می توانیم از خودمان و متحدانمان درمقابل  طیف وسیعی از تحریم‌ها محافظت کنیم که از جانب ایران مطرح است. مخاطرات مطرح زیاد است. هیچ راه حل کامل و رضایت بخشی برای این مسئله وجود دارد. این پرسش‌ها و بویژه نکات مثبت توافق هسته ای که اخیراً با ایران حاصل شده سبب شده است افراد دارای حسن نیت دچار اختلاف شوند و سخنان سختی از جانب دو طرف مطرح شود. نظر من به صورت  ذیل است. ما یا در مسیر دیپلماسی پیش می رویم و از این فرصت استفاده می کنیم تا مانع از حرکت ایران در مسیر دستیابی به تسلیحات هسته ای شویم یا اینکه ما در مسیر خطرناک تر حرکت می کنیم که به آینده ای با امنیت کمتر و خطر بیشتر منجر می شود. به همین علت است که من از این توافق حمایت می‌کنم. من از این توافق به صورت بخشی از راهبرد بزرگتر درباره ایران حمایت می‌کنم.»
تعداد بازدید از این مطلب: 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گستاخانه مدعی شد ایران برای تهدید میلیون‌ها نفر، در تلاش برای توسعه بمب های اتمی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دفتر نخست وزیری  رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در دیدار با دونالد توسک، رئیس شورای اروپا، مدعی شد:" ما بر این باوریم که ایران و داعش می خواهند در خاورمیانه امپراطوری های خاص خود را ایجاد کنند. آنها برای رسیدن به اهداف خود، نخست ما، دیگر مسلمانان و مسیحیان و سپس شما (اروپایی‌ها) را هدف قرار خواهند داد."
 
 نتانیاهو در ادامه مدعی شد: ایران در حال ساخت موشک های بالستیک قاره پیما برای هدف قرار دادن اروپا است و نه ما. ما در همین قاره قرار داریم. موشک های آنها تقریبا به ما می رسد. آنها در تلاش برای ساخت موشک های بین قاره‌ای برای هدف قرار دادن اروپا و آمریکا هستند و ما بر این باوریم این یک مشکل مشترک است."
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1072
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
عضو هیئت رئیسه مجلس متنی را در صفحه اینستاگرام خود درباره مسائل مرتبط با توافق هسته‌ای منتشر کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
واشینگتن پست نوشت: آیا دموکرات‌ها می‌توانند با جلب حمایت کافی از توافق ایران مانع از رسیدن قطعنامه جمهوری خواهان به میز رئیس‌جمهور شوند یا نه.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه واشینگتن پست امروز در گزارشی به قلم مایک دوبونیس نوشت: با حمایت گروهی از دموکرات‌های مردد سنا از توافق هسته‌ای ایران باراک اوباما، رئیس‌جمهور در آستانه یکی از مهمترین پیروزهای دوره ریاست جمهوری اش قرار گرفت.
 
اکنون چهل و دو سناتور علناً از توافق ایران حمایت کرده‌اند که همگی آنها دموکرات یا نمایندگان مستقل متحد با دموکرات‌ها بوده‌اند. این تعداد برای خنثی کردن تلاش‌های جمهوری خواهان در رد توافق و عدم نیاز اوباما به اقدام ناخوشایند توسل به قانون وتو کافی خواهد بود.
 
اما این رویداد واکنش محتاطانه کاخ سفید و دیگر طرفداران توافق را در روز سه شنبه در پی داشت که منعکس کننده نااطمینانی درباره امکان توسل به فیلیباستر (مباحثات طولانی) در سنا با توجه حملات جمهوری خواهان، نبود اشتیاق در میان بسیاری از طرفداران توافق به چنین اقدامی و متحد بودن حزب جمهوری خواه بر ضد این توافق است.
تعداد بازدید از این مطلب: 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
رسانه‌های خارجی بیانات مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف جامعه را بازتاب دادند.
تعداد بازدید از این مطلب: 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پژاک سایر گروه‌های تروریستی اصلا در حدی نیستند که برای ایران تهدیدی باشند.

آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید خارجیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره تهدیدهای گروهک‌ تروریستی پژاک در مرزهای شمال غربی کشور گفت: نیروی زمینی این امر را قبول ندارد که این موارد تهدیدی برای کشور باشد و برخی از این اخبار در حد شایعه و بزهکاری‌های مرزی است. و هیچ‌گونه تهدیدی برای امنیت مرزهای کشور ما نیست. چرا که آنها در سطحی نیستند که بتوانند امنیت ما را تهدید کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه افزود: به دلیل درگیری گروهک پژاک با دولت ترکیه و حضور در کردستان عراق ممکن است در بخش بسیار جزئی از مرزهای ما هم درگیری‌هایی با برخی از پاسگاه‌های مرزی ما به وجود بیاید که قابل طرح به عنوان موضوع امنیتی نیست.

امیر حیدری با اشاره به میزان آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید خارجی گفت: ما بارها گفته‌ایم ارتش آماده و همیشه مهیاست که هرگونه خطر و تهدیدی را در نطفه خفه کند و امروز هم با سرمایه‌گذاری در نهضت خودکفایی نظامی و روی پای خود ایستادن در تمام بخش‌ها مخصوصا در نیروی زمینی این امر صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی دیگری از خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر رزمایش‌های عادی نیروی زمینی گفت: رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش از نیمه دوم مهر آغاز می‌شود و در پایان هر مرحله از رزمایش آموزش‌های سالیانه یگانی را طی می‌کنیم. اولین رزمایش در مناطق غرب کشور صورت خواهد گرفت.
تعداد بازدید از این مطلب: 271
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
هزاران نفر از اقشار مختلف مردم پیش از ظهر امروز، با حضور در حسینیه‌ امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با هشدار درباره تلاش های فریب کارانه آمریکا برای نفوذ از برخی روزنه ها، «اقتصاد قوی و مقاوم»، «توسعه روزافزون علم» و «حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری بخصوص در جوانان» را سه عامل مقابله مقتدرانه با دشمنی های پایان ناپذیر شیطان بزرگ اعلام کردند و با بیان برخی نکات درباره انتخابات اسفند 94، افزودند: نتیجه هر انتخابات نیز مانند تک تک آرای مردم، حق الناس است و با همه وجود، از این حق ملت، دفاع خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ایام پربرکت ماه ذیقعده و لزوم بهره مندی از این فرصتهای گرانبها، ماه شهریور را نیز حاوی خاطراتی پرمعنا خواندند و خاطرنشان کردند: در همه حوادث این ماه از جمله کشتار مردم بیگناه به دست رژیم پهلوی در 17 شهریور 57، شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر کشور در 8 شهریور 60، ترور شهید آیت الله قدوسی و شهید آیت الله مدنی در همین ماه و حمله صدام به ایران در 29 شهریور 59، ردپای مستقیم یا غیرمستقیم امریکا مشاهده می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات

دیدار من و سید

با نزدیک شدن به مردادماه و عملیات بزرگ «مرصاد» تصمیم گرفتم باروحانی که در آن عملیات بوده و جراحتی از ناحیه صورت و بینایی دیده صحبت کنم این روحانی دلاور کسی نیست جز «سید حبیب موسوی مقدم».

 
عملیات

پیش از هر چیزی گذری می‌کنم بر رویداد مردادماه سال 67. آن روزها هنوز مهر قطعنامه خشک نشده و زهر جام تمام نشده بود که صدام در پنجمین روز از گرمای سوزنده مرداد، سه روز نبرد بی‌امان را بر ایران تحمیل کرد. هشتم مردادماه بود با پاک‌سازی منطقه اسلام‌آباد و کرند غرب از وجود اعضای مجاهدین خلق که با حمایت ارتش بعث وارد خاک ایران شده بودند، عملیات مرصاد به پیروزی رسید.
عملیات مرصاد نبردی بود میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان مجاهدین خلق (منافقین) درگرفت. پس از چند روز درگیری درنهایت نیروهای ارتش ایران پیروز شدند و تهاجمی که توسط سازمان مجاهدین خلق بانام «فروغ جاویدان» طرح‌ریزی و اجراشده بود عملاً با شکست روبرو شد و تعداد زیادی از نیروهای مهاجم که نام عملیات خود را فروغ جاویدان گذاشته بودند، درنبرد کشته شدند.

تعداد بازدید از این مطلب: 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
در جنوب غربی واشنگتن شهری وجود دارد بنام آرلینگتون که میزبان بسیاری از عملیات هماهنگ در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و فضای سایبری امریکا است.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آژانس امنیت داخلی ایالات متحده امریکا(NSA)، سال ها پیش مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری (NCCIC) را در محدوده ای حفاظت شده و به منظور هماهنگی و راهبردی عملیات سطح بالا در فضای مجازی راه اندازی نمود. این مرکز که حالا قرار است به پایگاهی برای جمع آوری تهدیدات امنیت سایبری دولت و بخش خصوصی تبدیل شود، به کانون توجه متخصصین و فعالان حوزه امنیت سایبری تبدیل شده است.

 

 

نظارت و اجرای عملیات هماهنگ در شبکه های رایانه ای، تهدیدات و امنیت فضای سایبری تنها بخشی از فعالیت هایی است که در مرکز ملی اجماع ارتباطات و تهدیدات امنیت سایبری یا NCCIC ، همه روزه و به طور شبانه روزی در حال انجام است.

مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری چیست و چه کار می کند؟

 

مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری، قسمتی از دفتر ارتباطات و امنیت سایبری امریکا است که زیر نظر اداره حفاظت و برنامه های ملی امریکا (NPPD) اداره می شود. وزارت امنیت ملی امریکا در سال 2009 اقدام به تاسیس این مرکز نظامی و محرمانه نمود. این مرکز وظیفه نظارت تمام وقت بر فضای سایبری امریکا، اشتراک گذاری اطلاعات، تحلیل و امور مرتبط بر پاسخگویی سریع حوادث فضای سایبر را برعهده دارد. حفاظت از شبکه های دفاتر فدرال امریکا و زیرساخت های حیاتی نظیر سامانه های کنترل صنعتی از دیگر وظایف این مرکز است.

طرح ریزی و کنترل خط مشی پاسخگویی در برابر رویدادهای سایبری در سطح ملی از دیگر وظابف این نهاد نظامی-حاکمیتی است. مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری ضمن همکاری مستقیم با دولت، ایالت ها، کشورهای همسایه و بخش خصوصی، اقداماتی نظیر اطلاع رسانی و آگاهی سازی، اجرای عملیات مشترک بین دفاتر فدرال و تحلیل راهبردی مرتبط با امنیت سایبری و ارتباطات را انجام می­دهد.

 

                                                                                                                  

مرکز محرمانه عملیات سایبری ایالات متحده امریکا

تعداد بازدید از این مطلب: 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود گفت: اجرای توافق هسته‌ای موجب ویرانی آمریکا بوسیله بمب‌های هسته‌ای ایران خواهد شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
دشمن درمیدان نبردسخت، وقتی حریف نمی‌شود، آن را به جنگ نرم تبدیل می‌کندوبااستراتژی ایجادشبهه واختلاف درصفوف داخلی حریف،تلاش می‌کندتمرکز آن رابرهم بزند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تأثیر جنگ روانی از جنگ سخت میدانی که چند دولت غربی و عربی و در رأس آن آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی در خاورمیانه به راه انداخته‌اند، اگر بیشتر نباشد کمتر نیست.
از زمانی که ایران به همراه محور مقاومت، مقابله با جنگ‌های نیابتی آمریکا و عربستان را در سوریه و عراق آغاز کرد، انتشار شایعه و جنگ روانی علیه مقاومت جزئی از سلاح حریف بوده است.
نشریه انگلیسی «اکونومیست» در گزارشی که اساس آن مجموعی از ادعاهای بی‌سند است، تلاش کرده که جایگاه فرمانده سپاه قدس را در اذهان عمومی متزلزل و اعتماد به وی را دچار شک و شبهه کند.
همزمان با این نشریه انگلیسی، روزنامه سعودی الشرق الاوسط چاپ لندن نیز با انتشار گزارشی به نقل از یک منبع سیاسی ناشناس، تلاش کرده است که با کلیدواژه‌های «آیت الله سیستانی»، «رهبر ایران» و «قاسم سلیمانی» و طرح چند ادعا و شایعه، چنین وانمود کند که مرجعیت عراق از افزایش نفوذ سردار قاسم سلیمانی در عراق نگران است.
نشریه اکونومیست در گزارش خود، سردار سلیمانی و جایگاه او را در داخل ایران و روزنامه الشرق الاوسط جایگاه ایشان را در داخل عراق نشانه گرفته است. اکونومیست در گزارشش با نام «شیری در زمستان» می‌گوید که پس از مطرح شدن نام او در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به دلیل مبارزه با داعش، مجددا تصمیم گرفته شده است که نقش عمومی کمتری به این ژنرال ایرانی داده شود.
 
جنگ روانی جدید علیه حاج قاسم
 
تعداد بازدید از این مطلب: 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
 
از دبه جدید آقای مدیرکل تا سوءقصد به توافق!
 
از دبه جدید آقای مدیرکل تا سوءقصد به توافق!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ابراز داشت: پارچین یک سایت نظامی متعارف است و ساخت وساز در آن امری طبیعی بوده و ربطی هم به آژانس ندارد.
تعداد بازدید از این مطلب: 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگارن جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام تصاویری کمتر دیده شده و خاطره انگیز از حضور رهبر انقلاب در حرم حضرت زینب (س) که مربوط به سال 1363 می باشد را به اشتراک گذاشت.

رهبر انقلاب در حرم حضرت زینب (س) +عکس

تعداد بازدید از این مطلب: 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
دیلی‌میل پنج تصویر تاریخ‌ساز و مهم در جهان، از جمله لحظه دستگیری "صدام" را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "المرصد"؛ روزنامه "دیلی میل" با انتشار بیش از پنج تصویر تاریخ ساز در جهان نوشت: این تصاویر به شدت جهان را تحت تاثیر قرار دادند و لحظات بی نظیری را به ثبت رساندند؛ مهمترین تصاویر منتشر شده عبارتند از: 

 
تصویر لحظه دستگیری صدام در بین مهم ترین تصاویر تاریخ ساز جهان
1. بانوی غبار: "مارسی بوردر"، در یکی از تصاویر مستند حادثه 11 سپتامبر، با حالتی وحشت زده و چهره ای پوشیده از خاکستر، به دوربین نگاه می کند که پس از آن به "بانوی غبار" شهره شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
رزمایش دو روزه نهاجا دارای ویژگی‌های خاصی بود که در این گزارش به آن می‌پردازیم.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رزمایش دو روزه نهاجا در منطقه عمومی اصفهان در حالی به پایان رسید که نهاجا به گفته امیر سرتیپ خلبان "علیرضا برخور" به تمام اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.

رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5، صبح شنبه  با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب(ع) در منطقه عمومی اصفهان با شرکت کلیه پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی آغاز و در ظهر روز یکشنبه خاتمه یافت.




بمب‌های 500 پوندی



در این رزمایش، هواپیماهای جنگنده  "سوخو24 " با شعاع و بُرد عملیاتی بلند، "اف 4"، "اف 5 "، "میگ 29"، "اف 14"، هواپیماهای سوخت رسان "بوئینگ 707 و 747"، انواع پهپادها همراه با ترابری و پشتیبانی هواپیماهای "سی 130" حضور داشتند.
تعداد بازدید از این مطلب: 231
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 16 شهريور 1394
نظرات
خلاصه اخبار و تصاویر مربوط به جنایات داعش را در گزارش زیر ببینید.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و ... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار «داعش» در ساعات گذشته است.


عامل وحشی‌گری کودکان جلاد داعش!

یک متخصص تروریسم ادعا کرد امکان دارد، پسر جوانی که در یکی از فیلم‌های داعش سر افسری سوری را با چاقو به شکلی فجیع می‌برد، در حال طبیعی نبوده و در نشئگی ناشی از مت آمفتامین‌ها یا کوکائین مرتکب جنایت شده باشد.


داعش


واکنش مجازی‌ داعشی‌ها به پیروزی‌های مقاومت+متن شایعه

همزمان با خنثی شدن نقشه داعش برای حمله به سامرا و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت شایعه‌ای عجیب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 541
موضوعات مرتبط: نظامی , اجتماعی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 16 شهريور 1394
نظرات
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز اعلام کرد هنوز باید درباره فعالیت‌های هسته‌ای گذشته ایران بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «یوکیا آمانو،» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز (دوشنبه) در نشستی خبری با تأیید این موضوع که ایران از فعالیت‌های هسته‌ای اعلام شده انحراف نداشته است، افزود هنوز نمی‌توان به‌طور قطع درباره فعالیت‌های اعلام نشده و ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران اظهار نظر کرد.

وی گفت: ارزیابی و گزارش آژانس درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران بخش مهم و حیاتی توافق هسته‌ای‌ بدست‌آمده میان تهران و 6 قدرت جهانی است. طبق توافق حاصل شده، ایران متعد شده است در قبال لغو تحریم‌های اعمال شده علیه این کشور، فعالیت‌های هسته‌ای خود را محدود کند.  
 
یوکیا آمانو امروز در جلسه شورای حکام نیز درباره ایران گفت: آژانس عدم انحراف در فعالیت‌های هسته‌ای اعلام شده ایران را تایید می‌کند, لیکن نمی‌تواند درمورد عدم وجود فعالیت‌های غیراعلام شده تضمینی ارائه دهد. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 16 شهريور 1394
نظرات

مهمترین عناوین خبرگزاری ها و سایت های خبری را در این بسته مشاهده کنید.
 
 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در یادداشتی دررابطه بافیلم«محمدرسول الله (ص)» خاطره ای جالب ازاکران ویژه فیلم مجیدی برای سردار سلیمانی روایت می کند.

والدین تعداد زیادی از معلولان به دلیل اثبات شکنجه و اذیت و آزار در یک مرکز نگهداری از معلولان از مدیر این مرکز بطور رسمی شکایت کردند.

محققان طرحی موسوم به «بیو برد» قصد دارند با استفاده از آب پنیر، و دیگر ضایعات محصولات کشاورزی پلاستیک‌هابی تولید کنند که در طبیعت تجزیه شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 16 شهريور 1394
نظرات
"دونالد ترامپ" در پاسخ به سوالی دربارۀ سردار قاسم سلیمانی دستپاچه شد و گفت: قبلا درباره او چیزهایی خوانده‌ام.
تعداد بازدید از این مطلب: 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 15 شهريور 1394
نظرات
پرواز جنگنده‌های "سوخو 24" حامل موشک‌های جنگی با هدف انهدام اهداف زمینی در منطقه عمومی رزمایش فدائیان حریم ولایت.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5، صبح روز گذشته با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب(ع) در منطقه عمومی اصفهان با شرکت کلیه پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی آغاز شد.
 
 * دومین روز از پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در اصفهان آغاز شد
دقایقی پیش روز دوم پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت در اصفهان آغاز شد.
 
آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با حضور در جمع فرماندهان و رزمندگان شرکت کننده در رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش گفت: رزمایش های نیروهای مسلح علاوه بر نمایش قدرت بازدارندگی نیز ایجاد می کند.
 
در دومین روز از رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت، اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی مورد اصابت انواع بمب ها و راکت های وسایل پرنده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
 
در روز دوم پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرماندهی کل ارتش و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا در محل رزمایش حضور یافتند و به پرسنل نهاجا خداقوت گفتند.
 
تا دقایقی دیگر پرواز عملیاتی اسکادران جنگنده راهبردی "سوخو 24" انجام خواهد شد. در این پرواز، جنگنده‌های "سوخو 24" حامل موشک‌های جنگی با هدف انهدام اهداف زمینی در منطقه عمومی رزمایش صورت می‌گیرد. 
تعداد بازدید از این مطلب: 199
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 15 شهريور 1394
نظرات
فرمانده نیروی دریایی سپاه اخیرا در "دانشگاه امام حسین (ع)" سخنانی را مطرح کرد که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش و سپاه پاسداران عملکرد قابل قبولی در منطقه داشته اند و توانستند وظایف محوله را در زمان تعریف شده انجام دهند.


عبور ناوهای آمریکایی در منطقه خلیج فارس آسان نیست؛ بلکه باید از ایستگاه پاسخگویی به سپاه پاسداران عبور کنند و تلاش آمریکایی ها براین است که خود را به دهانه جنوبی خلیج فارس متصل و سپس از منطقه مورد نظر عبور کنند.


انهدام کشتی

تعداد بازدید از این مطلب: 229
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 15 شهريور 1394
نظرات
وزیر خارجه پیشین آمریکا "برنامه جامع اقدام مشترک" را بسيار پيچيده و پرابهام توصيف کرد.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی سی تی وی چین، سیاستمدار کهنه کار و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا برنامه جامع اقدام مشترک را بسیار پیچیده توصیف کرد.
 
هنری کیسینجر در بخش هایی از مصاحبه با این شبکه تلویزیونی که به روابط آمریکا و چین اختصاص داشت به پرسش هایی درباره برنامه جامع اقدام مشترک پاسخ داد.
مجری گفت:توافقنامه هسته ای آمریکا و دیگر قدرت های جهانی با ایران به یک موضوع سیاسی مهم در آمریکا تبدیل شده است، نظرشما درباره این توافقنامه چیست؟
 
هنری کیسینجر در پاسخ گفت: من درباره این موضوع مطالبی را به نگارش درآورده ام. به نظر من این توافقنامه مورد تصویب واقع خواهد شد.  بحث های علنی درباره این توافقنامه نباید مربوط به جزئیات توافقنامه باشد؛ بلکه باید درباره پیامدهای توافقنامه باشد. 
 
وی افزود: هم چین و هم آمریکا در گسترش نیافتن تسلیحات هسته ای در سراسر خاورمیانه منافع دارند و اینکه گروههای حامی تروریسم به گروههای مسلط در منطقه تبدیل نشوند. اکنون آزمون این خواهد بود که آیا ایران آماده است که پیامدهای سیاسی یک توافقنامه نظامی را بکار گیرد! و همچنین آزمون این خواهد بود که آیا ایران آماده است که دوره جدیدی را آغاز کند، یا اینکه مناقشه کنونی ادامه خواهد داشت؟
 
مجری گفت:باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا این توافقنامه را مهمترین توافقنامه عدم اشاعه در تاریخ توصیف کرده است، آیا شما با این توصیف موافقید؟
 
هنری کیسینجر در پاسخ گفت:باید صبر کرد و دید. این توافقنامه بسیار پیچیده است. من تنگرانی خود را بیان کرده ام که ایران به عنوان یک تولید کننده مهم فناوری هسته ای و از این رو تسلیحات هسته ای شناخته می شود. اگر همه مفاد توافقنامه به دقت اجرا شوند و اگر ایران و آمریکا پیامدهای سیاسی این توافقنامه را بکار گیرند، در این صورت ما می توانیم قضاوت کنیم که این توافقنامه چه کمکی کرده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 771
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 15 شهريور 1394
نظرات
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا درباره تعداد اعضای داعش گفت: داعش صد هزار نفر نیرو دارد.
تعداد بازدید از این مطلب: 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 15 شهريور 1394
نظرات
خلاصه اخبار و تصاویر مربوط به جنایات داعش را در گزارش زیر ببینید.
 
گروه داعش 50 تروریست خود را به علت فرار از جنگ در بیجی عراق اعدام کرد. و تصاویر مربوط به جنایات داعش را در گزارش زیر ببینید.
 
تصاویری از خودروهای زرهی داعش در فضای مجازی منتشر شده است.
 
 
داعش 50 عضو خود را به دلیل خیانت اعدام کرد/خودروی زرهی عجیب داعش+تصاویر
 
 
 
 
گروه تروریستی تکفیری داعش یک پیرمرد سالخورده ساکن شهر قریتین در حاشیه شرقی استان حمص سوریه را گردن زد.
  
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و جان کری همتای آمریکایی وی درخصوص مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه، گفتگو کردند.
 
براساس یک خبر یکی از سربازان ترکیه که در نزدیکی مرزهای سوریه ناپدید شده بود، در بیمارستانی تحت کنترل تروریست‌های داعش در خاک سوریه دیده شده است.
 
نیروهای عراقی همچنین موفق شدند 70 نفر از عناصر تروریستی را در مناطق مختلف استان الانبار واقع در غرب این کشور از پای درآورند.
 
یک سرباز ترکیه که هفته گذشته مفقود شده بود، در یکی از بیمارستان‌های تحت سلطه تروریست‌های داعش دیده شد.
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 954
موضوعات مرتبط: نظامی , اجتماعی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 14 شهريور 1394
نظرات
سخنگوی پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت گفت: سوخت‌گیری جنگنده "سوخو به سوخو" فردا انجام خواهد شد.

سوخت‌گیری جنگنده امیر سرتیپ دوم خلبان "مسعود روزخوش" سخنگوی پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌های فردای رزمایش نهاجا و امکان انجام سوخت‌گیری جنگنده "سوخو به سوخو" اظهار داشت: سوخت‌گیری جنگنده "سوخو به سوخو" فردا انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز دوم رزمایش همچنین انهدام اهداف زمینی با "هواپیماهای بمب‌افکن بردبلند" انجام خواهد شد و اهداف مشخص واقعی را از بین خواهیم برد.

سخنگوی پنجمین رزمایش مدافعان حریم ولایت تصریح کرد: فردا همچنین در حوزه جنگ الکترونیک و سیستم‌های اخلالگر تمریناتی در نظر گرفته شده و سطح وسیعی از تجهیزات الکترونیکی در روز دوم رزمایش استفاده خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 182
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 14 شهريور 1394
نظرات
تور نخستین سیستم دفاعی هوایی دنیاست که از ابتدا به منظور شلیک به سوی بمب‌های هدایت لیزری (MGA-86) آمریکا طراحی شده است.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیستم موشکی سطح به هوای "تور"، با ارتفاع متوسط و پایین ساخت کشور روسیه است، که قادر است انواع هدف‌های هوایی از قبیل بالگرد، هواپیما، موشک‌های کروز و بالستیک و بمب‌های هدایت شونده را شناسایی، رهگیری و در نهایت منهدم سازد. این سیستم موشکی در سال 1986 میلادی وارد ارتش سرخ شوروری شد. نامی که ناتو روی این موشک گذاشته است "SA-15JAUNTLET" و به معنی دستبند است.
 
توری که دشمنان ایران را به دام می‌اندازد
 
توری که دشمنان ایران را به دام می‌اندازد
تعداد بازدید از این مطلب: 312
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
اولین بالن ایران در سال 1353 در آسمان تهران به پرواز درآمد
به گزارش خبرنگار اخبار داغ  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ايران در دوران سلطنت ناصرالدين شاه قاجار نخستين بالن در خارج شهر تهران برای "نمايش" به پرواز درآمد.
جالب است كه آن روزها اهالی تهران به بالن؛ كشتی هوايی می گفتند، در سال ۱۷۹۴ میلادی، درست پنج سال پس از انقلاب كبير فرانسه، در جنگی كه ميان فرانسه و انگليس در گرفت بالن مورد استفاده قرار گرفت.
 
پرواز اولین بالن ایرانی+ تصاوير
 
 

ناصرالدین شاه در خاطرات خود می‌ نویسد:

تعداد بازدید از این مطلب: 1440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پیرامون مناقشه‌های کلامی در فضای رسانه‌ای گفت: ما معمولاً اول هر جلسه با هم جروبحث می‌کردیم که مثلاً شما چرا این‌طوری گفتید، یا درباره توئیت‌ها و اظهارات سخنگوهای طرفین اظهارنظر می‌کردیم.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس عراقچی یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در گفت‌وگو با ویژه‌نامه هفته دولت روزنامه ایران به روایت رقابت مجازی میان دیپلمات‌ها در حین مذاکرات هسته‌ای پرداخته است؛ عباس عراقچی با بیان گلایه شرمن نسبت به وی نسبت به یک توئیت اظهار داشت: توئیت‌های کسی که فقط نام فامیلی‌اش با من یکی بود به‌سرعت مورد توجه خبرنگاران داخلی و خارجی قرار گرفت و تا آنجا پیش رفت که یک‌بار در مذاکرات خانم شرمن به من گفت چرا شما فلان مطلب را توئیت کردید؟ من گفتم من نکردم و او گفت:" بالاخره کسی این کار را کرده که با شما نسبت دارد" بنابراین تأثیرگذاری این شبکه‌ها تااندازه‌ای است که ممکن است کسی فقط به خاطر نسبت با بنده توئیت‌هایش مورد توجه معاون وزیر خارجه آمریکا قرار گیرد.
 
تأثیر گذاری توئیتر اقوام عراقچی بر عصبانیت وندی شرمن
 
همچنین عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای پیرامون مناقشه‌های کلامی در فضای رسانه‌ای گفت: ما معمولاً اول هر جلسه با هم جروبحث می‌کردیم که مثلاً شما چرا این‌طوری گفتید، یا درباره توئیت‌ها و اظهارات سخنگوهای طرفین اظهارنظر می‌کردیم یا بعضاً از مطالب منتشره شده از سوی طرف مقابل انتقاد می‌کردیم. یعنی هر دو طرف به‌دقت همدیگر را رصد می‌کردند تا از یکدیگر عقب نیفتند. در واقع در کنار جدال دیپلماتیک یک نبرد رسانه‌ای هم جریان داشت.
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
"اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا تهدیداتی را اخیرا ضد ایران مطرح کرد که سپاه پاسداران به آن پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران همواه باعث شده تا دشمنان ایران اسلامی در رفتار خود مراقب باشند که البته لفاظی های نظامی  مقامات آمریکایی موضوعی است که جمهوری اسلامی ایران در رزمایش "اقتدار ثارالله" با به نمایش گذاشتن گوشه ای از توان دفاعی خود پاسخ مقامات آمریکایی را داد.


**مشخصات رزمایش

رزمایش "اقتدار ثارالله"  با حضور گردان‌های  "امام علی"، "امام حسین"،  "بیت المقدس" و "عاشورا" و همچنین دو گردان خواهران  "الزهرا" و "کوثر" و با  حضور 50 هزار نیروی رزمی و سایبری برگزار شد. همچنین 30 هزار موتور سوار با 15 هزار موتورسیکلت رژه رفتند و از پهپاد "چمروش" رونمایی شد. حضور سه هزار نیروی گردان سایبری در رزمایش در راستای تمرین مقابله با نبرد سایبری دشمن از دیگر ویژگی‌های این رزمایش بود.  در این رزمایش همچنین عملیاتهای فست ترپ و هلی برد و سایر عملیات نظامی با موفقیت انجام شد.  تمرین عملیات چک و خنثی کردن بمب، راپل، رهایی گروگان، نبرد تن به تن در برابر سلاح گرم و سرد از دیگر برنامه‌های این رزمایش بود.


پاسخ

تعداد بازدید از این مطلب: 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
واشینگتن پست نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد شکست دیپلماتیک خود درباره توافق هسته ای را پیروزی جلوه دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست، هیچ مقام سیاسی در جهان طولانی تر و سخت گیرانه تر از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه توافق هسته ای ایران تلاش نکرده است، اما به نظر می رسد در پی اعلام این موضوع که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا آرای کافی را در سنا برای حفظ توافق ایران به دست آورده است، نتانیاهو بدترین شکست را در زمینه سیاست خارجی طی دوران کاری خود متحمل شده است.
این در حالی است که مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی نزدیک به نتانیاهو می گویند: نخست وزیر اسرائیل شکست نخورده،  بلکه اگر از بعدی دیگر این موضوع مورد بررسی قرار گیرد، او به پیروزی رسیده است.
مقامات رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو برغم پیروزی اوباما به مبارزات خود علیه توافق هسته ای ایران ادامه می دهد. دولت نتانیاهو همراه با متحدان خود در واشینگتن از جمله آیپک با این استدلال که توافق هسته ای برای جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح هسته ای کافی نیست، علیه توافق لابی می کنند. این مناقشه موجب تنش در روابط رپیم صهیونیستی و آمریکا شده است.
یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی گفت: نخست وزیر معتقد است که باید به تبلیغ علیه این توافق که اسرائیل، منطقه و جهان را به مخاطره می اندازد، ادامه دهد.
تعداد بازدید از این مطلب: 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
خطیب نماز جمعه تهران گفت: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی برجام باید به تصویب مجلس برسد. به حساب آوردن مجلس در موضوع برجام به حساب آوردن مردم است.
طبق اصل ۷۷ قانون اساسی برجام باید به تصویب مجلس برسدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرگاران جوان آیت الله احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز (13 شهریور) با اشاره به هجدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلس خبرگان در ابتکاری از دو شخصیت یکی مخالف و دیگری موافق برجام دعوت کرد و با در اختیار دادن وقت به آنها، این فرصت را داد که حرفهای خود را بزنند. 
 
وی افزود: اگر می‌خواهیم قضاوت واقع‌بینانه داشته باشیم باید همه حرفها را بشنویم.
 
آیت الله احمد خاتمی با بیان اینکه اصل برجام در حال طی کردن مراحل قانونی خود در شورای عالی امنیت ملی و مجلس است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که کنار گذاشتن مجلس در بحث رسیدگی به برجام مصلحت نیست. بنابر اصل 77 قانون اساسی، کلیه موافقت‌نامه‌ها و معاهدات بین المللی باید به تصویب مجلس برسد و این یک تصریح قانونی است.
 
وی در همین باره تاکید کرد اگر واقعا توافقی به این اهمیت مصداق قانون مذکور نیست پس چه چیزی باید مصداق باشد حالا چه این توافق امضا شده باشد و چه نشده باشد.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 951
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
با ظهور موشک‌های میانبرد نجم الثاقب انصارالله،‌ موازنه قدرت به نفع نیروهای مردمی تغییر یافت.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عربستان سعودی در 25 مارس 2015 در جنگی یک جانبه و مداخله گرایانه؛ به یمن فقیرترین کشور اتحادیه عرب حمله کرد. این جنگ که به دلایل واهی آغاز شد، همکاری کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به جز عمان (شامل عربستان، امارات، قطر، کویت و بحرین) و نیز کشورهای مراکش، مصر، اردن و سودان را به همراه داشت.
 
موشک نجم‌الثاقب، کابوس سعودی‌ها
 
عربستان سعودی که انصارالله را گروهی ضعیف می‌پنداشت تلاش داشت تا به کمک حملات هوایی در کمترین زمان ممکن به خواسته‌های خود برسد. بیش از 160 جنگنده سعودی و کشورهای هم‌پیمان وی، هزاران عملیات ددمنشانه علیه مردم بی‌دفاع یمن صورت دادند. عربستان اعلام کرده بود که تا رسیدن به اهداف خود دست از بمباران یمن برنخواهد داشت. بسیاری از کارشناسان مسائل خاورمیانه معتقدند پس از به قدرت رسیدن ملک سلمان، عربستان سعودی نیاز داشت تا به نوعی قدرت خود را در منطقه نشان دهد. تلاش کشورهای موجه منطقه و سازمان ملل برای میانجیگری و پایان جنگ افروزی عربستان کافی نبود و ریاض که به تسلیحات آمریکایی خود می‌بالید آتش افروزی‌های خود را گسترش داد.
تعداد بازدید از این مطلب: 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات

بوشهر ایستاده به قامت دلاورانش 

بوشهر،بندر زیبای خلیج فارس،از گذشته تا کنون وام دار نام آزاد مردانی است که در تاریخ شرح دلاوری هایشان هرگز از یاد نخواهد رفت.

به کوشش رحیمه زرگر- بخش گردشگری تبیان


بوشهر، به‌ علت قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریایی، صنعت صیادی، ذخایر نفت و گاز پارس جنوبی و شمالی،کشاورزی و نخلداری و وجود نیروگاه هسته‌ای از اهمیّت راهبردی و اقتصادی خاصی برخوردار است‎‎؛ به گونه‌ای که پایتخت انرژی ایران لقب گرفته ‌است.

بوشهر


این بندر زیبا  از دیرباز به خاطر این موقعیت حساس و استراتژیک،بارها  مورد حمله دشمنان قرار گرفته است و مبارزه مردم بوشهر علیه نیروهای خارجی در یکصد سال اخیر از شاخص‌های مهم تاریخی این استان است.
علاوه بر این همه افتخار تاریخی، هوای معتدل پاییز و زمستان، چشمه های آب معدنی، سواحل دریای مشهور و زیبای خلیج فارس، جزیره های متعدد، تالاب های کم نظیر و ارزشمند،پوشش گیاهی نواحی گرمسیری، جانوران خاص مناطق خشکی و دریایی همراه با جاذبه های تاریخی و اجتماعی در این منطقه؛ همگی دست به دست هم داده و یکی از پرجاذبه ترین نواحی طبیعی ایران را به وجود آورده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 959
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری:
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مصلحت نیست، مجلس شورای اسلامی از موضوع بررسی برجام کنار گذاشته شود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان، این مجلس را مظهر کامل مردم سالاری اسلامی و مایه سکینه و آرامش در جامعه خواندند و با توصیه مؤکد به همه مسئولان برای حرکت و تلاش در چارچوب منظومه فکری اسلامی و مراقبت برای همرنگ نشدن با ادبیات و کلیشه‌های نظام سلطه، تأکید کردند: امروز مهمترین وظیفه علمای دینی، روشنفکران دانشگاهی، و مسئولان حساسیت نسبت به طراحی دشمن و شناخت آن و تشریح آینده امیدبخش و رو به پیشرفت کشور در چارچوب شاخص های منظومه فکری اسلام و با استفاده از قابلیت ها و توانایی‌های جوانان و ظرفیت‌های گسترده کشور است.

مجلس در بررسی برجام نباید کنار گذاشته شود/ اگر قرار است تحریم‌ها برداشته نشود، پس معامله‌ای هم در کار نخواهد بود



رهبر انقلاب اسلامی همچنین نکات مهمی را درخصوص برجام و شرایط بعد از برجام بیان کردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 898
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات
مدیر مسئول روزنامه کیهان، گفت: مطابق با اصل 176 قانون اساسی، اگر برجام چه در مجلس و چه در شورای عالی امنیت ملی تصویب شود، در هر دو صورت برای ما الزام‌آور خواهد بود.
شریعتمداری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:"حسین شریعتمداری" مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: برجام برای کشورهای طرف مذاکره‌کننده تعهدآور نیست. به طور مثال موضوع مطروحه از سوی طرف‌های مقابل بر سر تعداد سانتریفیوژها، در حقیقت مسئله‌ای نیست که آن‌ها بخواهند بر سر آن امتیازی بدهند بلکه همواره در مورد آن چیزی که قرار است بگیرند، بحث می‌کنند.
 
وی در ادامه افزود: از جمله استدلال‌های برخی که معتقد به نرفتن برجام به مجلس هستند، این است که اگر برنامه اقدام مشترک در مجلس تصویب شود، تبدیل به سند قانونی شده که ما ملزم به اجرای آن خواهیم بود.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 931
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات
رمزگشایی از سخنان "دریابان شمخانی" در مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی؛
امیر دریابان "علی شمخانی" در مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی سخنانی را مطرح کرد که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا بی‌نظیر است و این نکته مورد تأیید "حضرت آیت الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا نیز بوده است.



ایران در منطقه




اخیراً امیر دریابان "علی شمخانی" دبیر شورای عالی امنیت ملی سخنانی را در مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی مطرح کرد و گفت: هیچ کس نمی‌تواند قرینه ایران را از نظر ثبات، امنیت و اقتدار ارائه دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود