آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 474
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 484
بازدید ماه : 4459
بازدید سال : 9859
بازدید کلی : 150168

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 19 آبان 1394
نظرات
این کودکان یا نشات گرفته از رابطه‌ای نامشروع هستند و یاخانواده آنها دچار مشکلات مالی و اعتیاد هستند.

زندگی بچه هایی که نه پدر دارند نه مادر !به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان _ مائده سادات زرگری :

 

 کودکانی که سر راه گذاشته می‌شوند در بیشتر موارد یا نشات گرفته از رابطه‌ای نامشروع هستند و یاخانواده آنها دچار مشکلات مالی و اعتیاد هستند. برخی از این کودکان هیچ تصویری از والدینشان ندارند و یا حتی هیچ وقت به خانه برده نشده‌اند وقتی از همان بیمارستان چشم به جهان گشوده‌اند سر راه گذاشته شده اند .متأسفانه آمارشان کم نیست و هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود کودکانی که شاید هیچ وقت شناسنامه‌ای نداشته و نمی‌دانند چه زمانی به دنیا آمده اند که برای خود  جشن تولد بگیرند و یا وقتی چشم باز کرده‌اندآنها را با چه نامی صدا می‌زدند  این کابوس همیشه همراه آنها است اینگونه کودکان به دلایل مختلفی اعم از اعتیاد والدین، طلاق، بدسرپرستی و بی سرپرستی، معلولیت و فقرو... سر راهی هستند.

 

*** چراغ اعتیاد همواره روشن است

 

این بار هم پای اعتیاد به میان می آید برخی از کودکانی که سر راه گذاشته می‌شوند والدین معتاد دارند والدینی که خود در خیابان‌ها به سر می‌برند و یا کارتن خوابانی که ناخواسته کودکی را به دنیا می آورندوبه دلیل نداشتن سر پناه راضی به گذاشتن فرزندشان در مقابل امامزاده‌ها و یا خیابان‌های بالای شهر می‌شوند.

کودک خود را سر راه می‌گذارند که شاید سرگذشت بهتری برای فرزندشان رقم بخورد. والدین این کودکان به این مسئله که شاید کودکشان باسر راه گذاشتن به سرنوشت آنها دچار شود بی توجه هستند به نظر آنهاحتماً کودکشان سرراه خانواده‌ای ثروتمند قرار می‌گیرد اما این تصور آنها است! شاید سرگذشت دیگری مانند قرار گرفتن سر راه افراد معتاد، فروختن کودک و یا سوءاستفاده از وی برای فروختن مواد مخدر و ...برایش رقم بخورد.

تعداد بازدید از این مطلب: 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات

مجاهد سازش ناپذیر

تصویری که از امام سجاد علیه السلام در اذهان ما ساخته شده است، امامی بیمار و ناتوان است که تنها کار او، گریه است. در حالی که پرده های ذکر شده از زندگانی آن امام، برای ما روشن می سازد که این تصویر تفاوت بسیاری با واقعیت دارد. با نگاهی به تاریخ زندگانی آن حضرت می فهمیم که آن امام همام  مبارزه ای طولانی را با دستگاه حاکم طراحی کرده بود. مبارزه ای غیرمستقیم که سالها به طول انجامید و زمینه را برای فعالیتهای بیشتر امامان بعد فراهم کرد. به طوری که جمع زیادی از اهل مدینه، ارادتمندان آن امام گشتند. سرانجام کار نیز دشمن برای پایان دادن به این مبارزه راهی جز قتل آن امام همام نمی یابد.

 
سید الساجدین

میراثدار خاندان نبوت

آنچه بیشتر از زندگانی امام سجاد علیه السلام برای ما نقل می شود، بیماری آن حضرت در صحرای کربلاست. جالب توجه است که این بیماری تنها چند روز از زندگانی 57 ساله امام 1 را تشکیل می دهد. و البته این بیماری باید باشد تا وظیفه جهاد در روز عاشورا از دوش او برداشته شود و بدین وسیله ایشان میراثدار خاندان نبوت گردد.

تعداد بازدید از این مطلب: 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات
زائران عتبات عالیات می‌توانند اطلاعات نقشه راهنمای مسیرهای ویژه راهپیمایی بزرگ اربعین 94 را در گزارش زیر مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر قصد دارید در مراسم پیاده روی بزرگ اربعین 94 شرکت کنید، همه نقشه و مسیرهای مورد نیاز شما شامل مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و خسروی تا نجف اشرف و نیز نقشه شهرهای کربلا، کاظمین، کوفه و نجف و حرم های مطهر امام علی(ع) و امام حسین(ع) در یک مجموعه برای شما گردآوری شده است که می توانید از لینک زیر آنها را دریافت کنید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
بر خلاف غرب در ایران تاکنون هیچ یک از همسران روسای جمهور مسئولیتی رسمی را برعهده نگرفته‌اند.
حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان - در کشورهای غربی همسران روسای جمهور، بانوی اول کشور به حساب می‌آیند و فعالیت‌های گوناگون سیاسی و غیرسیاسی در سطوح بالا انجام می‌دهند.
 
اما در ایران و پس از انقلاب اسلامی همسران روسای جمهور چهره‌های شناخته شده‌ای نبوده و تاکنون هیچ یک از همسر هیچکدام از روسای جمهور مسئولیتی برعهده نگرفته‌اند اما قطعا در برخی مسائل سیاسی نقش اثرگذاری ایفا کرده‌اند چرا که در هر حال، همسر رئیس جمهور بوده‌اند.
 
علیرغم همسران روسای جمهور، همسران فعالان و شخصیتهای سیاسی دیگر غیر از رئیس دستگاه اجرایی در عرصه سیاست حضور فعال‌تری داشته‌اند به صورتی که به محض انتصاب همسرشان در مسئولیت جدید، آنها نیز چرخش داشته‌اند و در کنار همسر مسئولیتی را برعهده گرفته‌اند.
 
- آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عفت مرعشی


عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در زمانی که وی رئیس مجلس و همچنین رئیس‌جمهور بود، چندان در عرصه سیاست کشور فعال نبود ولی در سالهای اخیر فعالیت وی و موضع‌گیری‌های سیاسی‌اش افزایش پیدا کرده است.

قرار است کتاب خاطرات عفت مرعشی به عنوان "پا به پای سر" که شرح رویدادهای مختلف زندگی مشترک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مرعشی است، بزودی منتشر شود. همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی در این کتاب به ماجرای دستگیری خود و همسر شهید مفتح توسط ساواک قم و بازجویی‌های شبانه اشاره کرده‌ است.

چرا بانوان رئیس جمهور در صحنه سیاسی کشور نقش آفرینی ندارند؟


اولین عکسی که از عفت مرعشی به صورت رسمی منتشر شد، مربوط به سال ۱۳۶۰ است؛ یعنی زمانی که وی به همراه همسرش آیت الله هاشمی رفسنجانی که در آن زمان ریاست مجلس را بر عهده داشت، به کره شمالی رفته بودند و با کیم ایل سونگ رهبر وقت کره شمالی و پدربزرگ رهبر فعلی این کشور عکس یادگاری گرفتند.

تعداد بازدید از این مطلب: 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
عادت کردیم همیشه سیاسیون را از قاب تصویر رسانه‌ها و با عینکی سیاسی ببینیم اما شاید نگاهی به ازدواج‌هایی از نوع سیاست نیز خالی از لطف نباشد.
از تعریف سمت جدید قالیباف برای همسرش تا فعالیت سیاسی در خفای، یک دبیرکل حزببه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با کمی تامل در ازدواج‌هایی که در بین طیف‌های جامعه اتفاق می‌افتد، متوجه می‌شویم ضرب المثل کبوتر با کبوتر، باز با باز همچنان در این امر صادق است؛ در بین هنرمندان، کارمندان و ... همچنان ازدواج‌های صنفی ادامه دار است. سیاسیون نیز از این قاعده مستثنا نیستند، ازدواج‌هایی در بین این قشر اتفاق افتاده است که به نوعی هرکدام موجب شده طرف مقابل‌شان بیشتر شناخته و به شکلی جدی تر وارد عرصه سیاسی کشور شود.
 

در برخی مواقع مرد سیاست وارد میدان شده و موجب بروز هر چه بیشتر زن شده است و گاهی اوقات این موضع بالعکس است، البته گاهی اوقات هم هر دو در یک زمان وارد گود شده‌اند، در این میان می‌توان گفت، این ازدواج‌ها شاید بیشتر می توانند نقش ائتلاف را ایفا می‌کنند تا خانواده‌ها را به یکدیگر پیوند دهند چراکه دغدغه ها و مشغله هایی فراتر از قبل را برای طرفین ایجاد می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 6 آبان 1394
نظرات
یکی از بستگان چکامه چمن ماه در پی انتشار عکس های بی حجابی این بازیگر واکنش نشان داد.
واکنش بستگان چکامه چمن ماه به خبر کشف حجابش
یکی از بستگان چکامه چمن ماه در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در واکنش به عکس های منتشر شده از این بازیگر گفت: چمن ماه در حال حاضر ایران نیست و اگر عکس یا مطلبی هم از وی منتشر شده مال خود این بازیگر است.
 
چندی پیش نیز خبر دیگری  مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام  مواجه شدن با  صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدند که در شان بازیگران سینمای ما نبود.
تعداد بازدید از این مطلب: 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1394
نظرات

3دلیل خوب برای خوردن میگو

میگو طرفداران زیادی دارد چون اگر درست طبخ شود بسیار خوشمزه بوده و یک غذای مغذی است. اما عده ی زیادی نیز به دلیل بوی خاصی که غذاهای دریایی و به خصوص میگو دارد از مصرف آن چشم پوشی می کنند.

 
میگو

حدود 2000 گونه ی مختلف میگو در سرتاسر جهان وجود دارد. میگو طرفداران زیادی دارد چون اگر درست طبخ شود بسیار خوشمزه بوده و یک غذای مغذی است. اما عده ی زیادی نیز به دلیل بوی خاصی که غذاهای دریایی و به خصوص میگو دارد از مصرف آن چشم پوشی می کنند. اما بهتر است بدانید که میگو جزو آن دست خوراک هایی است که نباید از آن غافل بود. در این مطلب 3 خاصیت فوق العاده ی میگو و 7 دستور ساده برای طبخ آن را عنوان می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

میگو حاوی رنگدانه ای (آستاکسانتین) متعلق به خانواده ی کاراتنوئیدها است که تأمین کننده ی رنگ صورتی - قرمز میگو محسوب می شود. این رنگدانه به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی با پیری سلولی مقابله می کند

میگو سرشار از پروتئین

میگو سرشار از پروتئین است. این گنجینه ی کوچک دریایی یک پیش غذای فوق العاده است که به خوبی شما را سیر و از زیاده روی در مصرف غذای اصلی پیشگیری می کند. میگو همچنین منبع خوب مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است.

میگو علیه پیری

میگو حاوی رنگدانه ای (آستاکسانتین) متعلق به خانواده ی کاراتنوئیدها است که تأمین کننده ی رنگ صورتی - قرمز میگو محسوب می شود. این رنگدانه به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی با پیری سلولی مقابله می کند. آستاکسانتین همچنین با سرطان و بیماری های قلبی عروقی و دیگر بیماری های مزمن مقابله می کند. میگو حاوی مس، سلنیوم و ید نیز هست که برای بهبود عملکرد ارگان های بدن لازم بوده و نقش زیادی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 792
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1394
نظرات
اگر تا به حال این کار را انجام ندادید یا دل آن را نداشتید ما در این گزارش برای شما این سرچ را انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "عاشورا"، کلمه ای که اگر لاتین آن را در گوگل سرچ کنید و بخواهید داده های مرتبط با آن را پیدا کنید، با مطالب و تصاویری رو به رو خواهید شد که ببشتر از چند ثانیه توان جست و جو پیرامون این مطلب را انداشته و فضا را ترک خواهید کرد.

آیا تا به حال


هنگامی که واژه "ashura " که بی شک یکی از ستون های اسلام و اوج حقیقت بندگیست را سرچ کنید با تصاویر دلخراش قمه زنی و مطالب از این دست مواجه خواهید شد، حتی در تصاویر گوگل نمونه یک عزاداری واقعی را نخواهید  دید چرا که فرمانداران این جریان حتی از وجود کوچکترین روزنه حقیقتی پیرامون این موضوع واهمه دارند !

تعداد بازدید از این مطلب: 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 29 مهر 1394
نظرات

داستانی خواندنی از توبه ی پیرمرد شامی!

قرآن خوانده بودند. شاید ده ها بار. اما چه خواندنی؟! اصلا شاید این موها را پای رحل های قرآن سفید کرده بودند؛ اما چه قرآنی؟!

مرد شامی

پیوند محکمی که میان ثقل اکبر و اصغر (قرآن و اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله) برقرار است، گاهی در اثر بی بصیرتی دیده نمی شود. ارتباط امام و قرآن ادعایی نیست که استدلال های پیچیده ی فلسفی بخواهد؛ فقط کافی است قرآن را کمی خوب تر خوانده باشیم.

امام سجاد (علیه السلام) این ارتباط تنگاتنگ را با آیات قرآن، خیلی ساده و روشن برای مرد شامیِ نا آشنا بیان کردند. برایش جا انداختند که امام حسینی که سرش را برای حاکمتان می برید و خانواده اش را به زنجیر کشیده اید، باطنِ همین قرآنی است که هر روز می خوانید!
پیرمرد شامی آمده بود تا برای رضای خدا و به شوق بهشت، از کسانی که از دین خارج شده اند و بر ولی امر مسلمین (به خیال خودش) خروج کرده اند، بیزاری بجوید. شاید فکر می کرد اینجوری ثواب قرآن خواندن هایش زیادتر می شود.
در آن معرکه "قرآن" را دید و نشناخت. نزدیک آمد و گفت: خدا را شکر که شما را کشت و هلاک کرد و شهرها را از شر مردان شما آسوده نمود و امیرالمؤمنین (یزید) را بر شما مسلط کرد.
امام سجاد (علیه السلام) به او فرمود: ای پیرمرد قرآن خوانده ای؟
پیرمرد گفت: آری.
فرمود: آیا این آیه را مى شناسى كه مى گوید: "قلْ لا أَسْئَلكمْ عَلَیْهِ أَجْراً إِلاَّ الْمَوَدَّةَ فِی الْقرْبى" (شوری 23)  به مردم بگو كه من هیچ پاداشى از شما در برابر رسالتم درخواست نمى كنم، جز دوست داشتن نزدیكانم ( اهل بیتم)؟
پیرمرد پاسخ داد: آرى؛ من این آیه را خوانده ام.

تعداد بازدید از این مطلب: 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 30 شهريور 1394
نظرات

روش جدید مکالمه با نوزاد!!

ورود یک مهمان کوچک که نه ماه انتظارش را کشیده اید می تواند فراز و نشیب هایی ایجاد کند. شاید یکی از مهمترین دل نگرانی های پدر و مادرهای جوان یا آنهایی که در انتظار تولد نوزادشان هستند، گریه کردن و ناآرامی نوزاد باشد. ممکن است شما هم توصیه هایی در این مورد دریافت کرده باشید.

 
نوزاد

مهمترین چیزی که در مرحله اول باید یادتان بماند، این است که :
تحقیقات نشان می دهد، گریه کودک موجب افزایش ضربان قلب، بالا رفتن فشار خون و عرق کردن کف دست پدر و مادر می شود، بنابراین دستپاچه شدن خیلی هم عجیب نیست، اما به یاد داشته باشید که نوزاد برای بیان خواسته هایش نیاز به گریه دارد، بنابراین گریه ی نوزاد دقیقا شبیه یک مکالمه است، بهتر است برای درک چیزی که او سعی دارد با گریه کردن به شما منتقل کند، آرامش خودتان را حفظ کنید. دستپاچه شدن شما فقط اوضاع را بدتر می کند و کمتر نتیجه می گیرید.

خواسته هایش را پیش بینی کنید

اگر بتوانید خواسته های نوزادتان را پیش بینی کنید، کمتر شاهد گریه و بی قراری او خواهید بود. شرایطی فراهم کنید که او دلیل کمتری برای بی قراری و گریه داشته باشد، مثلا دمای اتاق را در حالت مناسبی قرار دهید یا او را خیلی گرسنه نگه ندارید.

تعداد بازدید از این مطلب: 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 30 شهريور 1394
نظرات
زن جوان زمانیکه دید شوهرش قصد دارد او را طلاق دهد در دادگاه التماس کرد تا شاید مانع تصمیم شوهرش شود.

التماس های زن جوان برای جدا نشدن از شوهرشبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش زوج جوانی به دادگاه خانواده مراجعه کردند و درخواست طلاق دادند.

زن جوان به قاضی گفت: آقای قاضی من و شوهرم زندگی خیلی خوبی داشتیم. همیشه به شوهرم محبت می کردم و او هم به اندازه کافی مهربان بود و همیشه به من لطف داشت. اما به طور ناگهانی رفتارش عوض شد. او نسبت به من سرد شد و دیگر مرا به اندازه روزهای اول دوست نداشت. حالا هم فهمیده ام می خواهد با زن دیگری ازدواج کند. ولی من حاضرم جانم را هم بدهم اما از شوهرم جدا نشوم.

تعداد بازدید از این مطلب: 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
نظرات

جزیره کیش، جزیره ای ویژه بانوان

 

آفتاب ساحل و دریای بی نظیر و آرامش این تصویری است که از جزیره کیش در ذهن بسیاری از گردشگران باقی می ماند و آنها را ترغیب می کند دوباره و چند باره راهی این جزیره شوند. سفری که در آن همه اعضای خانواده می توانند در کنار هم از امکانات و تفریحاتش استفاده کنند اما سهم زنان از گردشگری و امکانات در این جزیره چقدر است؟

 
جزیره کیش

 زنانی که به عنوان نیمی از جامعه با تغییر شرایط اجتماعی و فرهنگی دنبال امکانات ویژه خودشان در بخش های مختلف می گردند و گردشگری و تفریح یکی از بخش هایی است که بانوان این روزها به آن اهمیت زیادی می دهند شاید خیلی ها تصور می کنند گردش در بازار و پاساژهای مختلف و خرید، نخستین و تنها امکان تفریحی جزیره کیش در بازار و پاساژهای مختلف و خرید نخستین و تنها امکان تفریحی جزیره کیش برای زنان است هر چند که بسیاری از خانم ها برای خرید بهتر و راحت تر به جزیره سفر می کنند اما این تمام چیزی نیست که در کیش منتظر بانوان است.

دریا و آفتاب 

تصویری که پس از سفر به جزیره کیش در ذهن زنان ایرانی باقی می ماند، تصویر روشن و دلچسبی است؛ تفریحات خانوادگی در کنار تفریحات مخصوص به خودشان که می تواند ساعت های خوش و شادی برایشان بسازد. امکاناتی که نشاط و هم سلامتی آنها را مدنظر قرار داده و هم سلیقه های مختلف را با رعایت شئونات و عرف جامعه ایران راضی می کند شاید اگر از زنان مسافر جزیره کیش بپرسید چه چیزی از این سفر در ذهن شان باقی مانده اول از همه به ساحل و دریای آن اشاره کنند شنا در خلیج فارس در فضایی امن و پلاژ ویژه بانوان، یک تجربه به یادماندنی است جداسازی فضای شنای بانوان و آقایان در جزیره کیش برخلاف کشورهای حاشیه خلیج فارس، امکان استفاده از دریا، آفتاب و امکانات جانبی ساحلی را برای زنان فراهم کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394
نظرات
آنها بدلیل مشکلات مالی علی‌رغم تحصیلات بالا به این شغل روی می‌آورند.
دختران لیسانس دستفروشبه گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان _ مریم معصومی :
 
امروزه به علت شلوغی و دوری مسیرها بیشتر ما مجبور هستیم برای صرفه‌جویی در وقت از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو استفاده کنیم.
 
وقتی که قطار وارد ایستگاه می‌شود تنها به این فکر هستیم که صندلی‌ خالی برای نشستن پیدا می‌شود یا نه؟ دست فروشانی نظر همه را به سمت خود جلب می‌کنند که برای امرار معاش خود دست از فعالیت برنمی‌دارند.
 
* بازار دست‌فروشان
 
پیش از این تصور می‌شد دست‌فروشان کنار خیابان که به دلیل مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری و کسب درآمد خود در گوشه‌ خیابان به امرار معاش می‌پرداختند و در حال حاضر، تعداد زیادی از زنان در مترو به دلیل مشکلات مالی، خانوادگی و کمبود امکانات روی به این شغل آوردند.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

مسئولین به کمپین خیانت نپیوندید!

 
خودرو

"متاسفانه خودروهای ایرانی سالانه 110 هزار معلول به جامعه تحمیل می‌کنند و در کشوری مثل سوئد این آمار به حدود 360 نفر می رسد و قطعاً شرایط  و کیفیت خودروهای داخلی به هیچ عنوان با شاخص‌های توسعه‌یافته یک کشور همخوانی ندارد.معلولیت‌های ناشی از حوادث جاده‌ای شدیدترین نوع معلولیت‌ها بوده و بیشترین هزینه‌های توانبخشی را در بر می‌گیرد".
این خبر را رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران می دهد. همچنین این بی کیفیت بودن خودروها مزیدی بر علت آمار بالای تصادفات جاده ای است البته  قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی سایپا هم چندی پیش در واکنش به کمپین  تحریم خودرو داخلی با تاکید بر اینکه در وقوع تصادف های رانندگی و خسارت های مالی و جانی فقط پایین بودن کیفیت خودروهای داخل به عنوان تنها عامل موثر نمی باشد بیان کرده بود: "بعضی از دوستان با طرح چنین موضوعی خواسته و یا ناخواسته به صنعت خودروسازی ایران که سهم عمده ای در رونق اقتصادی کشورمان دارد لطمه می زنند"اما باید سوال کرد واقعا چه کسی دارد به صنعت و اقتصاد ایران ضربه می زند؟

تعداد بازدید از این مطلب: 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات
برخی وکلا بر خلاف انسانیت،‌در سرعت بخشیدن به طلاق توافقی تلاش می‌کنند.

طلاق در اسرع وقت با کمترین هزینه !

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دخالت‌های والدین‌ همسرم از همان دوران نامزدی شروع شد. همسرم حتی بدون اجاره خانواده‌اش نمی تواند من و بچه‌ها را به تفریح ببرد. ما در هیچ زمینه‌ای تفاهم  نداریم و به همین دلیل توافق کردیم بدون جنگ و دعوا از هم جدا بشویم.
- تکلیف بچه‌ها چی‌ می‌شه؟!

توافق کردیم دخترم با من زندگی کند و پسرم با پدرش زندگی کند.

- آیا این توافق‌ها خواست فرزندان هم هست؟

بچه‌ها هم یواش یواش عادت می کنند!

اینها بخشی از صحبت‌های زوج جوانی است که پس از 11 سال زندگی، اکنون پله‌های دادگاه خانواده را با سرعت هر چه تمام تر طی می کنند تا زودتر به جدایی برسند.
تعداد بازدید از این مطلب: 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
القدس العربی نوشت: درحالیکه اروپائی‌ها به پناهندگان سوری پناه می‌دهند عرب‌ها به دنبال آن هستند تا دختران کم سن و سال آنها را در ازای کمکی ناچیز برای ازدواج با خود ببرند.
سرانجامی شوم و تاریک در انتظار دختران پناهجو
روزنامه القدس العربی در شماره امروز خود در اینترنت نوشت: درحالیکه اروپائی‌ها به پناهندگان سوری پناه می‌دهند عرب‌ها به دنبال سوا کردن دختران آنها برای ازدواج هستند. از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون اروپا شاهد چنین موجی از پناهندگان که اکنون به راه افتاده نبوده است. 
 
به راه افتادن چنین موجی از پناهندگان سوالاتی را درخصوص ویژگی‌های سیاسی و اجتماعی و دینی و اخلاقی به وجود آورده‌است که شایسته بررسی است. باید اصول و شعارهایی را که بسیاری همواره در جهان عرب سر می داده اند و اکنون بزرگترین مهاجر فرست در جهان هستند مورد بررسی قرار داد.
 
این روزنامه در ادامه به برخی موارد رفتار نژاد پرستانه علیه پناهندگان اشاره کرد و افزود نباید فراموش کرد که انتشار تصاویر پیکر بی جان "آیلان کردی" کودک سوری در ساحل ترکیه در مواضع کشورهای اروپائی تحول روی داد و فرانسه و انگلیس ضمن موافقت با پذیرش شماری از پناهندگان اعلام کردند که در جنگ با داعش نیز مشارکت خواهند کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات

مهمترین عناوین خبرگزاری ها و سایت های خبری را در این بسته مشاهده کنید.

جوانان ۲۰ تا ۳۰ساله رکورددار بیکاری بوده و بیشترین جویندگان شغل دراین سنین هستند، با این حال جستجوی شغل در ایران از ۱۰ سال تا بالای ۶۵ سال صورت می‌گیرد و شانس اشتغال جوانان تا ۳برابر کمتر از بقیه است.

فهرست اقدامات تروریستی 100 سال اخیر آمریکا در جهان
تولید،‌ حمایت، همزیستی و مدیریت تروریسم براساس اسناد تاریخی یکی از وجوهات ممیزه سیاست خارجی آمریکا در روابط با ملل و دُوَل خارجی است. آنچه تاریخ در خود ثبت و مقامات آمریکایی به آن اذعان دارند مشخص می کند که منبع و مصدر تروریسم جایی غیر از منطقه خاورمیانه است.

والدین تعداد زیادی از معلولان به دلیل اثبات شکنجه و اذیت و آزار در یک مرکز نگهداری از معلولان از مدیر این مرکز بطور رسمی شکایت کردند.
تعداد بازدید از این مطلب: 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
دیلی‌میل پنج تصویر تاریخ‌ساز و مهم در جهان، از جمله لحظه دستگیری "صدام" را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "المرصد"؛ روزنامه "دیلی میل" با انتشار بیش از پنج تصویر تاریخ ساز در جهان نوشت: این تصاویر به شدت جهان را تحت تاثیر قرار دادند و لحظات بی نظیری را به ثبت رساندند؛ مهمترین تصاویر منتشر شده عبارتند از: 

 
تصویر لحظه دستگیری صدام در بین مهم ترین تصاویر تاریخ ساز جهان
1. بانوی غبار: "مارسی بوردر"، در یکی از تصاویر مستند حادثه 11 سپتامبر، با حالتی وحشت زده و چهره ای پوشیده از خاکستر، به دوربین نگاه می کند که پس از آن به "بانوی غبار" شهره شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.

جمالی در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به برنامه های جامع سایپا برای ارتقا کیفیت محصولات این شرکت گفت: برنامه های ویژه ای برای ارتقا کیفیت در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودروهای خود داریم.

جمالی همچنین از تولید محصولات با کیفیت در گروه سایپا خبرداد و گفت: تلاش شده تا با تولید محصولات با کیفیت در رنج های مختلف قیمت، مشتریان محترم شرکت را از محصولاتمان راضی کنیم.

وی همچنین به لزوم توجه بیشتر به تولید ملی و به خصوص صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو با اشتغال فراوان، حرکت به سمت بومی سازی و افزایش صادرات صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتر دولت و مردم است.

تعداد بازدید از این مطلب: 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 16 شهريور 1394
نظرات
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: باید با استفاده از توانایی‌ها و استعدادهای جوان کشور و با سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست دادن زمان به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی و حضور فعال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب حرکت کنیم.
باید با استفاده از استعدادهای جوان و اقدامات سنجیده از انفعال در عرصه فضای مجازی خارج شد/ لزوم تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب در فضای مجازیبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای شورای عالی فضای مجازی، این شورا را مرکز اصلی سیاستگذاری آگاهانه، مسئولانه و مقتدرانه در خصوص فضای مجازی خواندند و با اشاره به گسترش روزافزون و پرسرعت پدیده عظیم و بی‌نظیر فضای مجازی تأکید کردند: باید با استفاده از تواناییها و استعدادهای جوان کشور و با سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست دادن زمان به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی، و حضور فعال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب حرکت کنیم.
 
ایشان با اشاره به تأثیرگذاری گسترده فضای مجازی به عنوان یک قدرت نرم فوق‌العاده در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگ، سیاست، اقتصاد، سبک زندگی، ایمان، اعتقادات دینی و اخلاقیات، بر لزوم طراحی مناسب و دقیق برای حفظ حریم امنیت فکری و اخلاقی جامعه در این عرصه تأکید کردند و افزودند: لازمه حضور فعال و تأثیرگذار در فضای مجازی، «تمرکز در تصمیم‌گیری»، «جدیت در اجرا بدون از دست دادن زمان»، «هماهنگی میان دستگاهها» و «پرهیز از موازی‌کاری و تعارض» است.
تعداد بازدید از این مطلب: 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 16 شهريور 1394
نظرات

مهمترین عناوین خبرگزاری ها و سایت های خبری را در این بسته مشاهده کنید.
 
 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در یادداشتی دررابطه بافیلم«محمدرسول الله (ص)» خاطره ای جالب ازاکران ویژه فیلم مجیدی برای سردار سلیمانی روایت می کند.

والدین تعداد زیادی از معلولان به دلیل اثبات شکنجه و اذیت و آزار در یک مرکز نگهداری از معلولان از مدیر این مرکز بطور رسمی شکایت کردند.

محققان طرحی موسوم به «بیو برد» قصد دارند با استفاده از آب پنیر، و دیگر ضایعات محصولات کشاورزی پلاستیک‌هابی تولید کنند که در طبیعت تجزیه شود.
تعداد بازدید از این مطلب: 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 15 شهريور 1394
نظرات


به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار سایت ها و روزنامه از تجاوز به زنان و دختران ایرانی در فرودگاه دبی! تا آغاز دوباره آوازه خوانی زنان و  واکنش نژاد پرستان آلمانی به مرگ آیلان: بهتر؛ یک مهاجر کمتر شد!

های خبری را در این بسته ی خبری مشاهده کنید.



سرانه قرآنی هر ایرانی چقدر است؟
رئیس سازمان دارالقرآن‌ با اشاره به اینكه سرانه قرآنی هر ایرانی كمتر از ۱۰ هزار تومان است خواستار تلاش مسئولان، خانواده‌ها و خیران برای بالا بردن این رقم و خارج كردن مؤسسات و جلسات قرآنی از مظلومیت شد.


چرائی اخطار شدید‌اللحن امام خمینی به سران عرب
امام خمینی با اخطار به سران عرب تاکید کردند: آن ها که می خواهند اسرائیل را به رسمیت بشناسند بترسند از روزی که ملت ، ارتش ، سپاه ما برای تادیبشان احساس تکلیف کنند .


خودروی زرهی عجیب داعش+تصاویر
تصاویری از خودروهای زرهی داعش در فضای مجازی منتشر شده است.


تعداد بازدید از این مطلب: 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 15 شهريور 1394
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 14 شهريور 1394
نظرات

شک های شیطانی چیست؟!

 

شک های شیطانی

«دین» از بزرگ ترین نعمات الهی است و به فرموده ی امام سجاد (علیه السلام) راه احسان خداست که انسان را به سوی رستگاری و احسان در راه الهی می کشاند و عاقبت سعادتمندی را برای صاحبش فراهم می نماید. از جمله درخواست ها و تلاش های ما باید در جهت حفظ دین باشد که برای این امر در خود دین و شریعت الهی دستورالعمل هایی وجود دارد!


دوری از الحاد در دین

الحاد در دین یعنی آنچه را خداوند متعال در این دنیا ایجاد نموده به غیر خدا نسبت دهیم. مثلاً شفای مریض را به طبیب یا دارو نسبت دهیم در حالی که آفرینش دارد و ایجاد خواص آن و رابطه ی آن با بهبود یافتن بیمار فقط از آن خداست و هیچ کس در این رابطه ها شریک او نیست. پس انسان باید بداند که از جمله راه های حفظ دین حفظ اعتقاد به توحید و ارکان آن در درون خویش است که نبایستی با الحاد و شرک آلوده گردد!


دعا و طلب از خدا!

امام سجاد (علیه السلام) در فرازی از دعای استقبال از ماه مبارک رمضان به پروردگار متعال عرضه می دارند: اللهم صلی علی محمد واله و جنّبنا الالحاد فی توحیدک؛ خدایا بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه واله وسلم) درود فرست و ما را از اعراض و سستی در توحید خود باز دار؛ بنابراین برای حفظ نعمت دین بایستی از خود خداوند متعال درخواست نمود که ما را از آسیب های دینی مصون دارد که مهم ترین آن ها همانا الحاد در دین است!

از امیرالمومنین (علیه السلام) نقل است که فرمودند، هر کس خود را در شکش فرو گذارد و در آن توقف نماید هر آنچه داشته است از دست می دهد

تعداد بازدید از این مطلب: 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 14 شهريور 1394
نظرات

چرا موسی(ع)آیات خدا را به زمین کوبید؟

 

در قرآن آمده که حضرت موسی(ع) وقتی از میقات بازگشت و جریان گوساله‌پرستی بنی‌اسرائیل را از نزدیک مشاهده کرد، آنقدر عصبانی شد که لوح‌نوشته‌های احکام خدا را به زمین افکند! آیا این مساله، بی‌احترامی به آیات الهی نیست؟ 

 

گوساله سامری

ماجرای مواجهه حضرت موسی(ع) با بنی‌اسرائیل پس از بازگشت از میقات از جمله آیات سوال‌برانگیز قرآن کریم است. خداوند در کریمه 150 سوره مبارکه اعراف، این صحنه را اینگونه تصویر می‌کند:
وَ لَمَّا رَجَعَ مُوسى‏ إِلى‏ قَوْمِهِ غَضْبانَ أَسِفاً قالَ بِئْسَما خَلَفْتُمُونِی مِنْ بَعْدِی أَ عَجِلْتُمْ أَمْرَ رَبِّكُمْ وَ أَلْقَى الْأَلْواحَ وَ أَخَذَ بِرَأْسِ أَخِیهِ یَجُرُّهُ إِلَیْهِ قالَ ابْنَ أُمَّ إِنَّ الْقَوْمَ اسْتَضْعَفُونِی وَ كادُوا یَقْتُلُونَنِی فَلا تُشْمِتْ بِیَ الْأَعْداءَ وَ لا تَجْعَلْنِی مَعَ الْقَوْمِ الظَّالِمِینَ (اعراف/150)
[و چون موسى، خشمناك و اندوهگین به سوى قوم خود بازگشت، گفت: «پس از من چه بد جانشینى براى من بودید! آیا بر فرمان پروردگارتان پیشى گرفتید؟ و الواح را افكند و [موى‏] سر برادرش را گرفت و او را به طرف خود كشید. [هارون‏] گفت: «اى فرزند مادرم، این قوم، مرا ناتوان یافتند و چیزى نمانده بود كه مرا بكشند؛ پس مرا دشمن‏شاد مكن و مرا در شمار گروه ستمكاران قرار مده.» ]

تعداد بازدید از این مطلب: 1037
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 14 شهريور 1394
نظرات
طلاق عاطفی در بین زنان شاغل بیشتر از زنان خانه‌دار است.

طلاق عاطفی در کمین زنان شاغلبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان:

 امروزه، تعداد زیادی از زنان با کسب مدارج تحصیلی عالیه استقلال مالی پیدا کرده و زندگیشان را نیز دستخوش تغییر کرده است.

*زنان مسائل کاری را همراه خود به خانه نبرند

خانواده یکی از مهم‌ترین نهادهای اجتماعی است که روابط زن با سایر اعضای خانواده یکی از عناصر اساسی آن است چراکه ارتباط صمیمی زوجین با یکدیگر و تربیت صحیح فرزندان بر سلامت روحی و روانی خانواده اثر می‌گذارد.

رضا 30 ساله فارغ‌التحصیل مکانیک درباره نقش مادری همسرش می‌گوید: از کار کردن همسرم ناراضی هستم چراکه مدام مسائل کاری و خستگی ناشی از کارش را به خانه می‌آورد و فرزندانم را مضطرب و ناراحت کرده و این باعث کاهش روابط من و همسرم می‌شود، وقتی مادری شاغل است نمی‌تواند به اندازه کافی به همسر و فرزندان خود رسیدگی کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 14 شهريور 1394
نظرات
طبق آمارهای موجود، نسبت ازدواج به طلاق از ۶.۱۲ درصد در سال ۹۰ به ۴.۴۳ درصد در سال ۹۳ رسیده که این آمار از کاهش ۲۷ درصدی نسبت ازدواج به طلاق در چهار سال گذشته حکایت دارد.

یشترین و کمترین طلاق در کدام استان‌ها اتفاق می‌افتد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق بند 5 اصل 156 قانون اساسی، دستگاه قضایی متولی اصلی پیشگیری از وقوع جرم در کشور است و با عنایت به تصریح رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت اجتماعی برای افراد جامعه، پرداختن به پیشگیری از جرم، ضروری است.

بنابر اذعان و تأکید متخصصان و صاحب‌نظران در عرصه پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی، پدیده «طلاق» به طور مستقیم و غیرمستقیم در بروز انواع آسیب‌های اجتماعی و جرائم نقش دارد.

به طور قطع برای تحلیل جرم و آسیب‌های اجتماعی یا هر پدیده دیگری، دسترسی به آمارهای دقیق از پیش‌نیازهای اصلی است و

می‌تواند مدیران و مسئولان کشور را در برنامه‌ریزی برای آینده کمک کند.
از همین رو نگاهی به جدول طلاق و ازدواج‌های کل کشور در طول سال‌های 90 تا 93 می‌اندازیم که به شرح ذیل است:

تعداد بازدید از این مطلب: 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
در این گزارش برترین نرم افزار ها در هفته گذشته که به معرفی آن پرداخته بودیم را در قالب یک بسته جهت دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر طی هفته گذشته فرصت نکردید به صفحه دریچه سر بزنید و نرم افزارها و بازی های مورد علاقه‌تان را دانلود کنید،می توانید در این گزارش به صورت یکجا به آنها دسترسی داشته باشید.

 با ما همراه باشید.  


دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




 

برنامه قفل اندروید Folder Lock

نرم افزار Folder Lock به کاربران اجازه می دهد تا فایل های خود را وارد برنامه کنند و به صوت کامل از آن ها محافظت کنند. شما کافی است تا فایل های مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی بر آن ها رمز عبور قرار دهید.

تعداد بازدید از این مطلب: 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات

انتخاب مدرسه، معیارهای اساسی کدامند؟

مدرسه

برای بعضی‌ها بیشتر شبیه یک مسابقه دو است؛ آن هم دوی استقامت. همان که باید حسابی خودت را آماده کرده باشی. همان که باید بدوی و خسته نشوی. همان که خیلی‌ها به خط پایانش نمی‌رسند و آن هایی هم که از خط پایان عبور می‌کنند، حسابی از نا و نفس افتاده‌اند. مقصود از این شبه مسابقه، همان ماجرای قدیمی انتخاب بهترین مدرسه و ثبت ‌نام دانش‌آموز است. در مطلب قبل درباره انتخاب مدرسه و معیارهای متفاوت برای خانواده ها صحبت شد، در ادامه به موارد دیگر می پردازیم:

 

وی ادامه می‌دهد: علاوه بر این، باید به موضوع آموزش مهارت‌های زندگی هم توجه داشته باشیم که متاسفانه گاهی در مدارس ما نادیده گرفته می‌شود و به همین دلیل دانش‌آموزان پس از پایان دوره تحصیل، فقط درس‌های‌شان را به خوبی بلد هستند؛ ولی مهارت تصمیم‌گیری، حل مساله، قدرت ابراز وجود، خودآگاهی و... را ندارند. بنابراین بهتر است مدارس ما بخشی از وقت و کارشان را به آموزش این مسائل اختصاص دهند تا دانش‌آموزان را آماده ورود موفق به جامعه کنند.

 

معیارهای اساسی کدامند؟

همچنین بعضی از پدر و مادرها با صراحت می‌گویند حذف زنگ ورزش یا کم شدن آن به نفع فرزندان‌شان است و پایه درسی‌ آن ها را تقویت می‌کند. در حالی که دکتر ناظمی این نظر را قبول ندارد و یادآور می‌شود: بچه‌ها به دلیل شرایطی که دارند، به فعالیت‌های بدنی نیازمندند تا بتوانند به نیازهای درونی‌شان جهت دهند و انرژی‌شان را به شکل صحیح تخلیه کنند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
خطیب نماز جمعه تهران گفت: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی برجام باید به تصویب مجلس برسد. به حساب آوردن مجلس در موضوع برجام به حساب آوردن مردم است.
طبق اصل ۷۷ قانون اساسی برجام باید به تصویب مجلس برسدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرگاران جوان آیت الله احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز (13 شهریور) با اشاره به هجدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلس خبرگان در ابتکاری از دو شخصیت یکی مخالف و دیگری موافق برجام دعوت کرد و با در اختیار دادن وقت به آنها، این فرصت را داد که حرفهای خود را بزنند. 
 
وی افزود: اگر می‌خواهیم قضاوت واقع‌بینانه داشته باشیم باید همه حرفها را بشنویم.
 
آیت الله احمد خاتمی با بیان اینکه اصل برجام در حال طی کردن مراحل قانونی خود در شورای عالی امنیت ملی و مجلس است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که کنار گذاشتن مجلس در بحث رسیدگی به برجام مصلحت نیست. بنابر اصل 77 قانون اساسی، کلیه موافقت‌نامه‌ها و معاهدات بین المللی باید به تصویب مجلس برسد و این یک تصریح قانونی است.
 
وی در همین باره تاکید کرد اگر واقعا توافقی به این اهمیت مصداق قانون مذکور نیست پس چه چیزی باید مصداق باشد حالا چه این توافق امضا شده باشد و چه نشده باشد.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 947
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
در حالیکه مردم چشم انتظار کاهش قیمت خودرو هستند مسئولان رنگ عوض کرده و اعلام می‌کنندخودرو یک محصول "تولید داخل" بوده که قیمت آن متأثر از تورم است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای این انتظار را در جامعه به وجود آورد که با کاهش هزینه‌‌های حمل‌ونقل و واردات قیمت بسیاری از اقلام از جمله خودرو کاهش یابد.
 
در همین راستا مشتریان خودرو دست از خرید کشیده و به نوعی منتظر کاهش قیمت‌ها ماندند، اما عدم حضور مردم دربازار منجر به ارائه سخنان جدید از سوی خودروسازان و متولیان شد.
 
درواقع مسئولان یکصدا ساز عدم کاهش قیمت خودرو را کوک کرده و مدعی شدند که خودروی داخلی "تولید داخل" است و درصد کمی از آن از واردات متأثر می‌شود و بر این اساس دلیلی برای کاهش قیمت وجود ندارد.
 
این اظهارات در حالی بیان شده‌اند که انگار مسئولان یادشان رفته همین چند سال پیش و با شروع تحریم‌ها بود که افزایش هزینه‌های واردات عامل صعودی شدن قیمت اعلام کردند که در نهایت نیز منجر به افزایش قیمت برخی از محصولات خودرو حتی تا چند برابر شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، از آغاز ثبت نام زائران برای اعزام به کربلا در اربعین از روز یکشنبه ۱۵ شهریور خبر داد و گفت: گذرنامه زائران باید تا پایان سال ۹۴ اعتبار داشته باشد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  محسن نظافتی افزود:براساس برنامه ریزی های انجام شده برای اعزام زائران عتبات عالیات که از ماه های قبل در کمیته های ویژه ستاد اربعین انجام شده در سال جاری زائران باید برای اعزام در سامانه سماح به نشانی www.samah.haj.ir ثبت نام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه هیچ اعزامی خارج از این سایت صورت نمی گیرد ، گفت: پس از ثبت نام در این سامانه دسته بندی و گروه بندی های زائران انجام می شود و بعد ازآن تمامی اطلاعات لازم در خصوص اعزام زائران در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
 
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در ایام اربعین تمامی زائرانی که قصد زیارت دارند باید گذرنامه همراه داشته باشند که البته گذرنامه آنها باید تا پایان سال ۹۴ اعتبار داشته باشد که برای تمامی آنها نیز روادید صادر می شود.
 
به گفته وی، این موضوع به دلیل جلوگیری از بی نظمی و ارائه خدمات اسکان، تغذیه، حمل و نقل و... بهتر به زائران و با هماهنگی با دولت عراق انجام خواهد شد.
 
نظافتی در مورد هزینه های سفر عتبات در اربعین نیز گفت: قیمت سفر بزودی مشخص و به زائران اعلام می شود.
 
 
مطالب مرتبط
تعداد بازدید از این مطلب: 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات
مرتضی طباطبایی: از اینترنتی شدن اهدای خون در آینده نزدیک خبر داد.
سیدمرتضی طباطبایی مدیرکل انتقال خون استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سایت اهداکنندگان خون که لینک آن در سایت رسمی انتقال خون نیز گذاشته خواهد شد به زودی اهدای خون اینترنتی میسر می‌شود چرا که بیشتر کمبودها برای آن است که ما باید از نیروهای انسانی این سازمان به روش بهینه‌تری استفاده کنیم بنابراین اگر این مقوله میسر شود حتی نیروی مازاد نیز نخواهیم داشت.
 
وی درباره برنامه‌های بهینه کردن پزشکان و کادر سازمان انتقال خون بیان کرد: بر این اساس به روش ثبت اینترنتی اهدای خون را ایجاد خواهیم کرد تا  بر اساس زمان‌های خالی افراد و همچنین آمادگی نیروهای انسانی انتقال خون بتوانیم اهدای خون بهینه‌ای از شهروندان کشور انجام دهیم.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394
نظرات
از همان زماني‌كه خبر ساخت فيلم مجيدي رسانه‌اي شد فرقه وهابي و گروه‌هاي افراطي به لطايف‌الحيلي سعي به تخريب و تحريم اين فيلم زدند و حتي اكنون كه فيلم اكران عمومي شده عده اي از اين افراط گرايان فتواي حرام بودن ديدن فيلم را صادر كرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان: پس ازسالها انتظار،‌ سرانجام شاهكار مجيد مجيدي در دهه كرامت روي پرده سينما رفت؛ شاهكاري كه براي اولين بار در سينماي ايران به واسطه آن شاهد حضور بهترين‌‌هاي جهان در عرصه‌‌هاي مختلف فني هستيم ازجمله موسيقي،‌ فيلمبرداري، ‌دكور جلوه هاي ويژه و... كه در كنار تيم ايراني متعهدانه، سنگين‌ترين اثر سينماي تاريخ ايران  را به روي پرده بردند و همان‌طور هم كه توقع بود فروش فيلم در آغاز اكران با ركورد تاريخي مواجه گرديد. خيل عظيم  مردم و اهل هنر براي ديدن اين اثر فاخر و ارزشي صف كشيدند و در شرايطي كه سينماهاي كشور گاه از زيرساخت‌هاي لازم و مناسب براي اكران برخوردار نيستند فيلم بازخورد بسيار خوبي پيدا كرد.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394
نظرات

الگوبرداری چشم و گوش بسته از کشورهای پیشرفته مورد تایید هیچ عقل سلیمی در کشور ما نیست اما ...

حقوق شهروندی


الگوبرداری چشم و گوش بسته از کشورهای پیشرفته مورد تایید هیچ عقل سلیمی در کشور ما نیست اما بررسی برخی قوانین، راهکارها و دستاوردهای آنها و سپس تطبیق دادنشان با قوانین و داشته‌ های دینی و فرهنگی و ملی خودمان نه‌ تنها امری نادرست نیست بلکه می‌تواند حاکی از ذهن و اندیشه باز و انعطاف‌پذیر ما باشد.
حقوق شهروندی موضوعی است که در کشورهای دیگر بر سر ابعاد و حیطه نفوذ و گسترش آن به توافق رسیده‌اند و جزو اصلی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین قوانین این کشورها محسوب می‌شود اما این موضوع در کشور ما هرچند تا به حال، بارها و بارها در قالب شعار و طرح و پروژه از سوی مدیران دولتی مطرح شده اما معمولا در همین سطح باقی مانده است. نزدیک به 10 سال است که همایش هایی از سوی برخی وزارتخانه ها در شهرهایی همچون کیش و مشهد برگزار می شود و در حاشیه این همایش ها به سخنرانی و مانور درباره حقوق شهروندی می پردازند اما آن حرف ها هنوز نمود خاصی در جامعه نداشته است.
از آنجا که حقوق شهروندی تعریف‌های گسترده ای دارد، شاید ترس مدیران اجرایی کشور از پیاده کردن حجم وسیعی از قوانین و مقررات در این زمینه موجب شده است که آنها شعار را بر عمل ترجیح دهند. اما قطعا شهروندان جامعه ما نیز انتظار ندارند که تمام تعریف‌ها و قوانین و مقررات مرتبط با حقوق شهروندی یک روزه در کشورمان تدوین شده و به اجرا درآید بلکه می‌دانند که تحقق این موضوع نیازمند زمان است و باید به مرور منتظر شکوفایی آن باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394
نظرات
آدمی از جنس قصه‌های نوجوانی شب گذشته با تعدادی کتاب مهمان خندوانه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه ویژه خنده، شب گذشته در آغاز شادی خود را به همه امداد خودرویی‌هایی که به ماشین‌های در راه مانده کمک می‌کنند و خانواده‌های آن‌ها تقدیم کرد و بعد هم صدای آهنگ بکوب پا،دست به گوش رسید و همه با آن همراه شدند.
 
پس از یک رفت و آمد، جوان از اهمیت کسانی گفت که بلدند کوچک‌ترین چیزها مثل یک عطسه را به داستانی جذاب و طنزآمیز تبدیل کنند و در واقع همه عمرشان را صرف خلق شوخی های جالب از داستان ها و اتفاقات جذاب می‌کنند.
 
وی در همین راستا از «احمد عربلو» نویسنده کودک و نوجوان دعوت کرد، و طبق چند قسمت گذشته از او خواست تا حاضران را به جایی که دلش می‌خواهد ببرد؛ او هم ایندفعه به سال 57 یا هشت رفت و از کار کردن خود در یک تولیدی چیپس تعریف کرد، از روزی که در دیگ بزرگ روغن یک موش افتاد و او که آن موقع‌ها دوم یا سوم راهنمایی بود به تنهایی در مقابل صاحب کارش ایستاد که باید این روغن عوض شود ولی بعد که حرف‌های او نتیجه‌ای جزکتک به  همراه نداشت به سراغ آخوند محله‌شان رفت و با کلی اصرار او را به تولیدی آورد،‌ که در نتیجه همین تلاش‌ها صاحب کار یک دنده حاضر به دور ریختن آن روغن‌ها شد.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
از بین فیلم‌هایی که می‌توانند در فهرست کاندیداهای اعزام به مراسم اسکار حضور داشته باشند، فیلم فاخر «محمد رسول‌الله» شانس بیشتری برای حضور دارد.

فیلم «محمد رسول‌الله» احتمالا روی فرش قرمز اسکار می‌ایستد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تمام جوایز سینمایی دنیا، صرف نظر از اینکه متهم به سیاسی‌بودن هستند و انگیزه‌های پشت‌پرده و پنهانی در داوری و اعطای آن‌ها وجود دارد، برای هر هنرمند و بازیگری رویای زیبا و فراموش‌نشدنی محسوب می‌شوند.
 
هر چند که همیشه در تمام دنیا به نحوه داوری و انتخاب آثار و برگزیدگان در جشنواره‌ها اعتراض وارد است، گلایه‌هایی که هرگز نه رسیدگی می‌شوند و نه پیگیری. اما هر هنرمندی که برای اعطای این جوایز خوانده می‌شود موجی از تحسین‌ها، انتقادات و پیشنهادها به سمت وی روانه می‌شود. جوایزی که هم دشمن می‌تراشند و هم پول می‌سازند.
 
یکی از جوایزی که هر ساله تمام بازیگران و هنرمندان سراسر دنیا به آن چشم می‌دوزند، جایزه مراسم اسکار است. تندیسی که برای بسیاری از افراد تبدیل به رویا شده و دوست دارند قبل از پایان دوره حرفه‌ای فعالیت هنری خود آن را لمس و عکس‌های افتخار‌آمیز ثبت کنند.
تعداد بازدید از این مطلب: 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
پیکر علی طباطبایی بازیگر جوان سینما تشییع شد.
پیکر بازیگر جوان سینما و تلویزیون تشییع شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان پیکر علی طباطبایی بازیگر جوان سینما از مقابل درب منزل وی با حضور جمعیت کثیر مردمی و هنرمندان تشییع شد و در قطعه 231 بهشت زهرا آرام می گیرد.
 
گفتنی است فریدون جیرانی، محمود رضوی، علیرام نورایی، محمد حسین لطیفی، فرهاد قائمیان، افسانه چهره آزاد، ابراهیم شیبانی، محمدرضا غفاری و طناز طباطبایی از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.
 
از حاشیه‌های این مراسم می‌توان به حضور آرمین زارعی ( آرمین 2 اف‌ام ) خواننده زیرزمینی اشاره کرد.
 
کمال طباطبایی پدر زنده یاد علی طباطبایی در این مراسم گفت: لحظه به لحظه در تمام لحظات بزرگ شدنش یک لحظه پلک نزدم و حکمت این اتفاق و معنایش را نمی‌فهمم.
تعداد بازدید از این مطلب: 1157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
کمپینی به تازگی در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده است که افراد را به کنار گذاشتن واژه های توهین آمیز ترغیب می کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به محض این که از خشونت حرف زده می‌شود، خراش و کبودی و خون و زخم به ذهن می‌رسد. تصور می‌شود حتما باید زد و خوردی شده باشد تا رفتاری نام «خشونت» بگیرد. غافل از این که گاهی نه رفتار، بلکه این کلمات هستند که قربانی می‌گیرند، زخم می‌زنند و مثل یک جراحت عمیق، برای همیشه باقی می‌مانند.

ناسزا گفتن، تحقیر کردن، برچسب زدن، متهم کردن و استفاده از خیلی واژه‌ها و اصطلاحاتی که به سادگی از دهان گوینده خارج می‌شوند، به این راحتی‌ها از ذهن شنونده پاک نمی‌شوند. گاهی یک واژه، مثل یک زالو می‌چسبد به زندگی یک نفر؛ یقه‌اش را می‌گیرد و رهایش نمی‌کند که نمی‌کند.
 
«خشونت کلامی» را هنوز خیلی‌ها نمی‌شناسند. نمی‌دانند چه پیامدهایی دارد و چرا باید بیشتر مراقب آنچه می‌گوییم باشیم و در انتخاب واژه‌ها دقت کنیم. مخصوصا در رفتار با بچه‌ها؛ که شنیدن و باور یک «کلمه» که ممکن است در یک لحظه از سر خشم یا بی‌دقتی به آنها نسبت داده شود، می‌تواند مسیر زندگی‌شان را تغییر دهد.
 
این موضوع عده‌ای را به فکر انداخته آگاهی بیشتری درباره خشونت کلامی به مردم بدهند و کمپینی را به نام «پروژه سلاح انتخابی» راه‌اندازی کنند. آنها با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و با کمک گروهی از چهره‌پردازان حرفه‌ای، یک کارزار تصویری راه‌اندازی کرده‌اند تا اثرات خشونت کلامی را به تصویر بکشند و از این طریق عمق فاجعه را نشان دهند.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
تعداد تجربه های منفی روزانه به عنوان شاخصی برای عصبانیت شناخته شده است. ممکن است که عصبانی ترین نباشیم ولی این واقعیت که عصبانی هستیم قابل انکار نیست. چه گالوپ گفته باشد و چه نگفته باشد! هر چند صِرف در کنار عراق قرار گرفتن هم تلخ است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان: برپایه نظرسنجی موسسه گالوپ، مردم ایران در کنار عراقی‌ها «عصبانی‌ترین» مردم جهان معرفی شده اند. 
بلافاصله این پرسش شکل می‌گیرد که این نتیجه چگونه حاصل آمده است؟  در نظرسنجی موسسه آمریکایی - که نتایج آن جمعه ششم شهریور در نشریه ایندیپندنت منتشر شده - آمده است: مردم عراق، ایران و کامبوج بالا‌ترین میزان «تجربه‌های منفی روزانه» در جهان را دارند. بنا براین مشخص می‌شود که بر چه اساسی به این نتیجه رسیده‌اند.
پرسش‌گران بر اساس سوالاتی که در میان می‌گذارند به این نتیجه دست می‌یابند و دلیل معرفی ایرانیان و عراقی‌ها به عنوان عصبانی‌ترین مردم جهان این بوده که  ۴۹ درصد پاسخ‌دهندگان در دو کشور گفته‌اند: «به تازگی عصبانی شده بودند».
ممکن است برخی تصور کنند این موسسه اهداف خاصی را تعقیب می‌کند و قرار دادن نام ایران در کنار عراق در این راستا بوده است. هر چند نمی توان پاره ای انگیزه‌های احتمالی سیاسی را انکار کرد اما به یاد داریم به تازگی همین موسسه، ایران را از فهرست 10 کشور اول غمگین جهان خارج کرده بود.
تعداد بازدید از این مطلب: 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات

چرا در قرآن،‌ بی‌همسری حضرت یحیی(علیه‌السلام) مورد ستایش است؟ اگر ازدواج فضیلت است پس چرا حضرت یحیی(علیه‌السلام) مجرد زیسته است؟

نویسنده: شکوری_شبکه تخصصی قرآن

حضرت یحیی

یکی از پیامبران بنی‌اسرائیل که بنا بر گزارش قرآن در کودکی به مقام نبوت نائل آمد حضرت یحیی فرزند حضرت زکریای نبی(علیهما‌السلام) است. خداوند در کریمه 39 سوره آل عمران، حضرتش را به چهار وصف ممتاز ستوده است:
« ...أَنَّ اللَّـهَ یُبَشِّرُكَ بِیَحْیَىٰ مُصَدِّقًا بِكَلِمَةٍ مِّنَ اللَّـهِ وَسَیِّدًا وَحَصُورًا وَنَبِیًّا مِّنَ الصَّالِحِینَ »

ترجمه: [ فرشتگان ندا سر دادند: ای زکریا! خداوند تو را به «یحیی» بشارت می‌دهد؛ (کسی) که کلمه خدا (= مسیح‌) را تصدیق می‌کند؛ و رهبر خواهد بود؛ و از هوس‌های سرکش برکنار، و پیامبری از صالحان است.]

تعداد بازدید از این مطلب: 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات

حریق در روابط زناشویی

 

 


بروز اختلاف و عدم تفاهم در خانواده امری شایع است و هیچ خانواده ای نیست که بتوان آن را از این معضل مستثنی دانست . اما گاهی این اختلافات و مشکلات از روال طبیعی خود خارج می شود و تبدیل به تعارضات و اختلافات شدید خانوادگی می گردد و روابط جنسی زوج را مختل می کند.

 


زن و مرد ، زن و شوهر ، دعوا ، طلاق

خانواده یک اجتماع کوچک است که در ابتدا از یک زن و مرد تشکیل شده است، و به مرور فرزندان به این اجتماع اضافه می شوند. تشکیل خانواده بر اساس نیازهای زوجین پایه ریزی می شود، که این نیازها شامل نیازهای عاطفی و نیازهای جنسی است. اگر در محیط خانواده این دو نیاز اساسی تامین نگردد، مشکلات زیادی برای فرد و برای جامعه به وجود خواهد آورد. در دین اسلام بر تامین این دو نیاز در بستر خانواده تاکید فراوان شده است . اما متاسفانه در پرتو برخی از اختلافات خانوادگی این  دو نیاز در حاشیه قرار می گیرد و زوجین دچار صدمات و خسارتهای جبران ناپذیری می شوند. در اینجاست که خانواده کارکرد صحیح و سالم خود را از دست می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات
زن ماساژور که در دام مرد شیطان صفت کرفتار شده بود با زخمی کردن او موفق به فرار از مخفیگاه شیطان شد.
آزار و اذیت زن ماساژور در مخفیگاه شیطان
با فرار مرد شیطان صفت تحقیقات برای شناسایی و دستگیری او آغاز شد.
ا
مطالب مرتبط
تعداد بازدید از این مطلب: 706
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات
مشاور عالی سازمان سنجش از قبولی ۵۱.۸۹ درصد انتخاب رشته کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش افزود: تعداد ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر در آزمون  کارشناسی ارشد ۹۴ پذیرفته شده اند. 
 
وی افزود: اسامی پذیرفته شدگان ساعت ۲۰ امشب بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. 
 
توکلی خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر پذیرفته شده در آزمون تعداد ۷۶ هزار و ۲۳۹ نفر زن و تعداد ۸۳ هزار و ۴۰۶ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۷.۷۶ درصد زن و ۵۲.۲۴ درصد مرد هستند. 
 
وی افزود: در این آزمون  از تعداد ۶۵۵ هزار و ۶۷۹ داوطلب تعداد ۴۲۹ هزار و ۶۸۸ مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد ۳۰۷  هزار و ۶۶۱ داوطلب انتخاب رشته کردند و در واقع ۵۱.۸۹ درصد جزو قبول شدگان قرار گرفتند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: درصورتی که دانشگاهها  تاریخ مشخصی را ارایه نکرده باشند قبول شدگان در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ شهریور می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 731
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات
علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون درگذشت.
بازیگر جوان «قلب یخی» درگذشتبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، این بازیگر شب گذشته به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.
 
سید علی طباطبایی فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد 1362 در تهران بود که با فیلم «سالاد فصل» فریدون جیرانی وارد سینما شد و طی بیش از 10 سال فعالیتش در این عرصه در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «ساعت ۲۵»، «آماده باش»، «اسب سفید پادشاه»، «باجناق‌ها»، «آشپز باشی»، «ترانه مادری»، «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» به ایفای نقش پرداخت.
 
امین تارخ رئیس انجمن بازیگران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص زمان تشییع این بازیگر گفت: زمان تشییع هنوز مشخص نیست اما مراسم ختم وی جمعه در مسجد نور برگزار می‌شود.
 
کمال طباطبایی نیز پدر این بازیگر نیز عنوان کرد: فردا فرزندم تشییع خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط مساعدی برای صحبت کردن ندارم.
 
 
مطالب مرتبط
تعداد بازدید از این مطلب: 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 8 شهريور 1394
نظرات

بازتاب جهانی فیلم محمد صلی الله علیه وآله وسلم

 


صبح روز پنجشنبه اولین نمایش فیلم محمد رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم تازه‌ ترین اثر مجید مجیدی با حضور نویسندگان، منتقدان و اهالی رسانه در جشنواره مونترال رقم خورد که با اقبال خوب منتقدان مواجه شد و در رسانه های خارجی بازتاب های جالب توجهی داشت.

فیلم محمد رسول الله

اکران جهانی فیلم «محمد رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم» صبح روز پنجشنبه به طور رسمی‌آغاز شد و بازتاب‌ های متعددی داشت. مجید مجیدی هم در جایگاه کارگردان این فیلم در نشست خبری این فیلم در جشنواره مونترال کانادا یک بار دیگر بر سه گانه بودن این اثر تاکید کرد و مهم ‌ترین هدف از تولید فیلم «محمد صلی الله علیه وآله وسلم» را اصلاح نگاه جهانی و نمایش صحیح سیمای پیامبر رحمت و دین اسلام معرفی کرد.

 

حماسه ایرانی

نشست خبری این فیلم هم با حضور مجید مجیدی، محمدرضا صابری، مهدی پاکدل، علیرضا شجاعی‌نوری، ساره بیات و مینا ساداتی انجام شد که بسیاری از منابع مهم خبری جهان به پوشش آن پرداختند از جمله خبرگزاری فرانسه این تیتر را برای اکران و نمایش جهانی این اثر فاخر برگزید: " حماسه ایرانی «محمد» با هدف تغییر تصویر اسلام"
سایت آی ام دی بی نیز امتیاز بالای 8.6 را برای فیلم مجیدی در نظر گرفت و در توضیحاتش فیلمبرداری آن را خیره‌ کننده توصیف کرد، همچنین یورونیوز هم مانند خبرگزاری فرانسه از معرفی سیمای پیامبر اسلام توسط این فیلم نوشت و این تیتر را برگزید: " فیلم ایرانی محمد با هدف معرفی پیامبر(ص) به جهان"

تعداد بازدید از این مطلب: 829
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 8 شهريور 1394
نظرات
شکارچی شهاب‌سنگ‌های ایران، واقع‌بینانه‌ترین لقبی است که به حامد پورخرسندی می‌توان نسبت داد.

 به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛فرقی نمی‌کند در ایران باشد یا خارج از ایران؛ کافی است خبری از پیدا شدن شهاب‌سنگی در منطقه‌ای به گوشش برسد تا آن وقت با استفاده از تمام امکانات و رابطه‌هایی که دارد تلاشش را برای بدست آوردن نمونه‌ای در حد چند گرم برای پیشبرد کارهای تحقیقاتی و ثبت شهاب‌سنگ در مجامع بین‌المللی آغاز کند و یک تنه در حد یک سازمان کار انجام دهد.
 
 او را از سال‌ها پیش می‌شناسم. وقتی دانش‌آموز دبیرستانی بود و بیشتر با تلسکوپ به شکار کهکشان‌ها می‌پرداخت. علاقه زایدالوصف او به نجوم و دانش سیاره‌شناسی و دقت و پیگیری فوق‌العاده‌اش، او را به وادی بکر شهاب‌سنگ‌شناسی از دنیای زمین‌شناسی کشاند تا پایش به بزرگ‌ترین آزمایشگاه‌های جهان برسد و از معدود متخصصان این مرز و بوم در حوزه شهاب‌سنگ‌شناسی شود.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 شهريور 1394
نظرات
در آستانه نمايش عمومي فيلم سينمايي محمد (ص) تبليغات شهري اين فيلم در سطح شهر تهران به صورت گسترده آغاز شده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 1374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 شهريور 1394
نظرات
اسپرولینا؛ مبارزه با چاقی و پیری
نام اسپرولینا چندان آشنا نیست و خیلی از افراد اصلاً نمی‌دانند جلبکی با ویژگی‌ها و خواص اسپرولینا وجود دارد. درست است که این جلبک ظاهر و البته طعم دل‌چسبی ندارد اما گنجینه‌ای از خواص است. به همین دلیل سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل متحد سفارش کرده‌اند که این جلبک به صورت مکمل وارد برنامه‌ی غذایی شود.

 


 

اسپرولینا حاوی خواص زیادی است که در این مطلب به دو خاصیت شگفت‌انگیز آن اشاره می‌کنیم؛ یکی کمک به لاغری و دیگری مقابله با پیری. لطفاً با ما همراه باشید.

اسپرولینا

 

اسپرولینا چیست؟
اسپرولینا یک جلبک سبزآبی و حلزونی شکل است. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که اسپرولینا یک جلبک واقعی نیست بلکه جزو ارگانیسم‌های زنده محسوب می‌شود. نکته‌ی مهم این است که اسپرولینا حاوی میزان زیادی پروتئین است. میزان پروتئین‌های قابل هضم این جلبک بیشتر از پروتئین موجود در گوشت گاو تخمین زده شده است. از این گذشته اسپرولینا حاوی ویتامین‌های A،B1،B2،B5،B6، اسیدفولیک و ویتامین E و H و همچنین ویتامین B12 است. گفته می‌شود که ناسا جلبک اسپرولینا را دربرنامه‌ی غذایی فضانوردان وارد کرده است تا در طول دوره‌ی مأموریت‌های فضایی مصرف کنند. این جلبک همچنین توسط ورزشکاران در طول مسابقات ورزشی مصرف می‌شود. چون باعث افزایش کارایی آن‌ها شده و باعث می‌شود بدن آن‌ها در کوتاه‌مدت احیا شده و تقویت شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 1282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود