آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 316
بازدید هفته : 334
بازدید ماه : 4309
بازدید سال : 9709
بازدید کلی : 150018

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
خطیب نماز جمعه تهران گفت: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی برجام باید به تصویب مجلس برسد. به حساب آوردن مجلس در موضوع برجام به حساب آوردن مردم است.
طبق اصل ۷۷ قانون اساسی برجام باید به تصویب مجلس برسدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرگاران جوان آیت الله احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز (13 شهریور) با اشاره به هجدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلس خبرگان در ابتکاری از دو شخصیت یکی مخالف و دیگری موافق برجام دعوت کرد و با در اختیار دادن وقت به آنها، این فرصت را داد که حرفهای خود را بزنند. 
 
وی افزود: اگر می‌خواهیم قضاوت واقع‌بینانه داشته باشیم باید همه حرفها را بشنویم.
 
آیت الله احمد خاتمی با بیان اینکه اصل برجام در حال طی کردن مراحل قانونی خود در شورای عالی امنیت ملی و مجلس است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که کنار گذاشتن مجلس در بحث رسیدگی به برجام مصلحت نیست. بنابر اصل 77 قانون اساسی، کلیه موافقت‌نامه‌ها و معاهدات بین المللی باید به تصویب مجلس برسد و این یک تصریح قانونی است.
 
وی در همین باره تاکید کرد اگر واقعا توافقی به این اهمیت مصداق قانون مذکور نیست پس چه چیزی باید مصداق باشد حالا چه این توافق امضا شده باشد و چه نشده باشد.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 947
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
در حالیکه مردم چشم انتظار کاهش قیمت خودرو هستند مسئولان رنگ عوض کرده و اعلام می‌کنندخودرو یک محصول "تولید داخل" بوده که قیمت آن متأثر از تورم است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای این انتظار را در جامعه به وجود آورد که با کاهش هزینه‌‌های حمل‌ونقل و واردات قیمت بسیاری از اقلام از جمله خودرو کاهش یابد.
 
در همین راستا مشتریان خودرو دست از خرید کشیده و به نوعی منتظر کاهش قیمت‌ها ماندند، اما عدم حضور مردم دربازار منجر به ارائه سخنان جدید از سوی خودروسازان و متولیان شد.
 
درواقع مسئولان یکصدا ساز عدم کاهش قیمت خودرو را کوک کرده و مدعی شدند که خودروی داخلی "تولید داخل" است و درصد کمی از آن از واردات متأثر می‌شود و بر این اساس دلیلی برای کاهش قیمت وجود ندارد.
 
این اظهارات در حالی بیان شده‌اند که انگار مسئولان یادشان رفته همین چند سال پیش و با شروع تحریم‌ها بود که افزایش هزینه‌های واردات عامل صعودی شدن قیمت اعلام کردند که در نهایت نیز منجر به افزایش قیمت برخی از محصولات خودرو حتی تا چند برابر شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، از آغاز ثبت نام زائران برای اعزام به کربلا در اربعین از روز یکشنبه ۱۵ شهریور خبر داد و گفت: گذرنامه زائران باید تا پایان سال ۹۴ اعتبار داشته باشد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  محسن نظافتی افزود:براساس برنامه ریزی های انجام شده برای اعزام زائران عتبات عالیات که از ماه های قبل در کمیته های ویژه ستاد اربعین انجام شده در سال جاری زائران باید برای اعزام در سامانه سماح به نشانی www.samah.haj.ir ثبت نام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه هیچ اعزامی خارج از این سایت صورت نمی گیرد ، گفت: پس از ثبت نام در این سامانه دسته بندی و گروه بندی های زائران انجام می شود و بعد ازآن تمامی اطلاعات لازم در خصوص اعزام زائران در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
 
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در ایام اربعین تمامی زائرانی که قصد زیارت دارند باید گذرنامه همراه داشته باشند که البته گذرنامه آنها باید تا پایان سال ۹۴ اعتبار داشته باشد که برای تمامی آنها نیز روادید صادر می شود.
 
به گفته وی، این موضوع به دلیل جلوگیری از بی نظمی و ارائه خدمات اسکان، تغذیه، حمل و نقل و... بهتر به زائران و با هماهنگی با دولت عراق انجام خواهد شد.
 
نظافتی در مورد هزینه های سفر عتبات در اربعین نیز گفت: قیمت سفر بزودی مشخص و به زائران اعلام می شود.
 
 
مطالب مرتبط
تعداد بازدید از این مطلب: 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات
مرتضی طباطبایی: از اینترنتی شدن اهدای خون در آینده نزدیک خبر داد.
سیدمرتضی طباطبایی مدیرکل انتقال خون استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سایت اهداکنندگان خون که لینک آن در سایت رسمی انتقال خون نیز گذاشته خواهد شد به زودی اهدای خون اینترنتی میسر می‌شود چرا که بیشتر کمبودها برای آن است که ما باید از نیروهای انسانی این سازمان به روش بهینه‌تری استفاده کنیم بنابراین اگر این مقوله میسر شود حتی نیروی مازاد نیز نخواهیم داشت.
 
وی درباره برنامه‌های بهینه کردن پزشکان و کادر سازمان انتقال خون بیان کرد: بر این اساس به روش ثبت اینترنتی اهدای خون را ایجاد خواهیم کرد تا  بر اساس زمان‌های خالی افراد و همچنین آمادگی نیروهای انسانی انتقال خون بتوانیم اهدای خون بهینه‌ای از شهروندان کشور انجام دهیم.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394
نظرات
از همان زماني‌كه خبر ساخت فيلم مجيدي رسانه‌اي شد فرقه وهابي و گروه‌هاي افراطي به لطايف‌الحيلي سعي به تخريب و تحريم اين فيلم زدند و حتي اكنون كه فيلم اكران عمومي شده عده اي از اين افراط گرايان فتواي حرام بودن ديدن فيلم را صادر كرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان: پس ازسالها انتظار،‌ سرانجام شاهكار مجيد مجيدي در دهه كرامت روي پرده سينما رفت؛ شاهكاري كه براي اولين بار در سينماي ايران به واسطه آن شاهد حضور بهترين‌‌هاي جهان در عرصه‌‌هاي مختلف فني هستيم ازجمله موسيقي،‌ فيلمبرداري، ‌دكور جلوه هاي ويژه و... كه در كنار تيم ايراني متعهدانه، سنگين‌ترين اثر سينماي تاريخ ايران  را به روي پرده بردند و همان‌طور هم كه توقع بود فروش فيلم در آغاز اكران با ركورد تاريخي مواجه گرديد. خيل عظيم  مردم و اهل هنر براي ديدن اين اثر فاخر و ارزشي صف كشيدند و در شرايطي كه سينماهاي كشور گاه از زيرساخت‌هاي لازم و مناسب براي اكران برخوردار نيستند فيلم بازخورد بسيار خوبي پيدا كرد.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394
نظرات

الگوبرداری چشم و گوش بسته از کشورهای پیشرفته مورد تایید هیچ عقل سلیمی در کشور ما نیست اما ...

حقوق شهروندی


الگوبرداری چشم و گوش بسته از کشورهای پیشرفته مورد تایید هیچ عقل سلیمی در کشور ما نیست اما بررسی برخی قوانین، راهکارها و دستاوردهای آنها و سپس تطبیق دادنشان با قوانین و داشته‌ های دینی و فرهنگی و ملی خودمان نه‌ تنها امری نادرست نیست بلکه می‌تواند حاکی از ذهن و اندیشه باز و انعطاف‌پذیر ما باشد.
حقوق شهروندی موضوعی است که در کشورهای دیگر بر سر ابعاد و حیطه نفوذ و گسترش آن به توافق رسیده‌اند و جزو اصلی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین قوانین این کشورها محسوب می‌شود اما این موضوع در کشور ما هرچند تا به حال، بارها و بارها در قالب شعار و طرح و پروژه از سوی مدیران دولتی مطرح شده اما معمولا در همین سطح باقی مانده است. نزدیک به 10 سال است که همایش هایی از سوی برخی وزارتخانه ها در شهرهایی همچون کیش و مشهد برگزار می شود و در حاشیه این همایش ها به سخنرانی و مانور درباره حقوق شهروندی می پردازند اما آن حرف ها هنوز نمود خاصی در جامعه نداشته است.
از آنجا که حقوق شهروندی تعریف‌های گسترده ای دارد، شاید ترس مدیران اجرایی کشور از پیاده کردن حجم وسیعی از قوانین و مقررات در این زمینه موجب شده است که آنها شعار را بر عمل ترجیح دهند. اما قطعا شهروندان جامعه ما نیز انتظار ندارند که تمام تعریف‌ها و قوانین و مقررات مرتبط با حقوق شهروندی یک روزه در کشورمان تدوین شده و به اجرا درآید بلکه می‌دانند که تحقق این موضوع نیازمند زمان است و باید به مرور منتظر شکوفایی آن باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394
نظرات
آدمی از جنس قصه‌های نوجوانی شب گذشته با تعدادی کتاب مهمان خندوانه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه ویژه خنده، شب گذشته در آغاز شادی خود را به همه امداد خودرویی‌هایی که به ماشین‌های در راه مانده کمک می‌کنند و خانواده‌های آن‌ها تقدیم کرد و بعد هم صدای آهنگ بکوب پا،دست به گوش رسید و همه با آن همراه شدند.
 
پس از یک رفت و آمد، جوان از اهمیت کسانی گفت که بلدند کوچک‌ترین چیزها مثل یک عطسه را به داستانی جذاب و طنزآمیز تبدیل کنند و در واقع همه عمرشان را صرف خلق شوخی های جالب از داستان ها و اتفاقات جذاب می‌کنند.
 
وی در همین راستا از «احمد عربلو» نویسنده کودک و نوجوان دعوت کرد، و طبق چند قسمت گذشته از او خواست تا حاضران را به جایی که دلش می‌خواهد ببرد؛ او هم ایندفعه به سال 57 یا هشت رفت و از کار کردن خود در یک تولیدی چیپس تعریف کرد، از روزی که در دیگ بزرگ روغن یک موش افتاد و او که آن موقع‌ها دوم یا سوم راهنمایی بود به تنهایی در مقابل صاحب کارش ایستاد که باید این روغن عوض شود ولی بعد که حرف‌های او نتیجه‌ای جزکتک به  همراه نداشت به سراغ آخوند محله‌شان رفت و با کلی اصرار او را به تولیدی آورد،‌ که در نتیجه همین تلاش‌ها صاحب کار یک دنده حاضر به دور ریختن آن روغن‌ها شد.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
از بین فیلم‌هایی که می‌توانند در فهرست کاندیداهای اعزام به مراسم اسکار حضور داشته باشند، فیلم فاخر «محمد رسول‌الله» شانس بیشتری برای حضور دارد.

فیلم «محمد رسول‌الله» احتمالا روی فرش قرمز اسکار می‌ایستد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تمام جوایز سینمایی دنیا، صرف نظر از اینکه متهم به سیاسی‌بودن هستند و انگیزه‌های پشت‌پرده و پنهانی در داوری و اعطای آن‌ها وجود دارد، برای هر هنرمند و بازیگری رویای زیبا و فراموش‌نشدنی محسوب می‌شوند.
 
هر چند که همیشه در تمام دنیا به نحوه داوری و انتخاب آثار و برگزیدگان در جشنواره‌ها اعتراض وارد است، گلایه‌هایی که هرگز نه رسیدگی می‌شوند و نه پیگیری. اما هر هنرمندی که برای اعطای این جوایز خوانده می‌شود موجی از تحسین‌ها، انتقادات و پیشنهادها به سمت وی روانه می‌شود. جوایزی که هم دشمن می‌تراشند و هم پول می‌سازند.
 
یکی از جوایزی که هر ساله تمام بازیگران و هنرمندان سراسر دنیا به آن چشم می‌دوزند، جایزه مراسم اسکار است. تندیسی که برای بسیاری از افراد تبدیل به رویا شده و دوست دارند قبل از پایان دوره حرفه‌ای فعالیت هنری خود آن را لمس و عکس‌های افتخار‌آمیز ثبت کنند.
تعداد بازدید از این مطلب: 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
پیکر علی طباطبایی بازیگر جوان سینما تشییع شد.
پیکر بازیگر جوان سینما و تلویزیون تشییع شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان پیکر علی طباطبایی بازیگر جوان سینما از مقابل درب منزل وی با حضور جمعیت کثیر مردمی و هنرمندان تشییع شد و در قطعه 231 بهشت زهرا آرام می گیرد.
 
گفتنی است فریدون جیرانی، محمود رضوی، علیرام نورایی، محمد حسین لطیفی، فرهاد قائمیان، افسانه چهره آزاد، ابراهیم شیبانی، محمدرضا غفاری و طناز طباطبایی از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.
 
از حاشیه‌های این مراسم می‌توان به حضور آرمین زارعی ( آرمین 2 اف‌ام ) خواننده زیرزمینی اشاره کرد.
 
کمال طباطبایی پدر زنده یاد علی طباطبایی در این مراسم گفت: لحظه به لحظه در تمام لحظات بزرگ شدنش یک لحظه پلک نزدم و حکمت این اتفاق و معنایش را نمی‌فهمم.
تعداد بازدید از این مطلب: 1157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
کمپینی به تازگی در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده است که افراد را به کنار گذاشتن واژه های توهین آمیز ترغیب می کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به محض این که از خشونت حرف زده می‌شود، خراش و کبودی و خون و زخم به ذهن می‌رسد. تصور می‌شود حتما باید زد و خوردی شده باشد تا رفتاری نام «خشونت» بگیرد. غافل از این که گاهی نه رفتار، بلکه این کلمات هستند که قربانی می‌گیرند، زخم می‌زنند و مثل یک جراحت عمیق، برای همیشه باقی می‌مانند.

ناسزا گفتن، تحقیر کردن، برچسب زدن، متهم کردن و استفاده از خیلی واژه‌ها و اصطلاحاتی که به سادگی از دهان گوینده خارج می‌شوند، به این راحتی‌ها از ذهن شنونده پاک نمی‌شوند. گاهی یک واژه، مثل یک زالو می‌چسبد به زندگی یک نفر؛ یقه‌اش را می‌گیرد و رهایش نمی‌کند که نمی‌کند.
 
«خشونت کلامی» را هنوز خیلی‌ها نمی‌شناسند. نمی‌دانند چه پیامدهایی دارد و چرا باید بیشتر مراقب آنچه می‌گوییم باشیم و در انتخاب واژه‌ها دقت کنیم. مخصوصا در رفتار با بچه‌ها؛ که شنیدن و باور یک «کلمه» که ممکن است در یک لحظه از سر خشم یا بی‌دقتی به آنها نسبت داده شود، می‌تواند مسیر زندگی‌شان را تغییر دهد.
 
این موضوع عده‌ای را به فکر انداخته آگاهی بیشتری درباره خشونت کلامی به مردم بدهند و کمپینی را به نام «پروژه سلاح انتخابی» راه‌اندازی کنند. آنها با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و با کمک گروهی از چهره‌پردازان حرفه‌ای، یک کارزار تصویری راه‌اندازی کرده‌اند تا اثرات خشونت کلامی را به تصویر بکشند و از این طریق عمق فاجعه را نشان دهند.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
تعداد تجربه های منفی روزانه به عنوان شاخصی برای عصبانیت شناخته شده است. ممکن است که عصبانی ترین نباشیم ولی این واقعیت که عصبانی هستیم قابل انکار نیست. چه گالوپ گفته باشد و چه نگفته باشد! هر چند صِرف در کنار عراق قرار گرفتن هم تلخ است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان: برپایه نظرسنجی موسسه گالوپ، مردم ایران در کنار عراقی‌ها «عصبانی‌ترین» مردم جهان معرفی شده اند. 
بلافاصله این پرسش شکل می‌گیرد که این نتیجه چگونه حاصل آمده است؟  در نظرسنجی موسسه آمریکایی - که نتایج آن جمعه ششم شهریور در نشریه ایندیپندنت منتشر شده - آمده است: مردم عراق، ایران و کامبوج بالا‌ترین میزان «تجربه‌های منفی روزانه» در جهان را دارند. بنا براین مشخص می‌شود که بر چه اساسی به این نتیجه رسیده‌اند.
پرسش‌گران بر اساس سوالاتی که در میان می‌گذارند به این نتیجه دست می‌یابند و دلیل معرفی ایرانیان و عراقی‌ها به عنوان عصبانی‌ترین مردم جهان این بوده که  ۴۹ درصد پاسخ‌دهندگان در دو کشور گفته‌اند: «به تازگی عصبانی شده بودند».
ممکن است برخی تصور کنند این موسسه اهداف خاصی را تعقیب می‌کند و قرار دادن نام ایران در کنار عراق در این راستا بوده است. هر چند نمی توان پاره ای انگیزه‌های احتمالی سیاسی را انکار کرد اما به یاد داریم به تازگی همین موسسه، ایران را از فهرست 10 کشور اول غمگین جهان خارج کرده بود.
تعداد بازدید از این مطلب: 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات

چرا در قرآن،‌ بی‌همسری حضرت یحیی(علیه‌السلام) مورد ستایش است؟ اگر ازدواج فضیلت است پس چرا حضرت یحیی(علیه‌السلام) مجرد زیسته است؟

نویسنده: شکوری_شبکه تخصصی قرآن

حضرت یحیی

یکی از پیامبران بنی‌اسرائیل که بنا بر گزارش قرآن در کودکی به مقام نبوت نائل آمد حضرت یحیی فرزند حضرت زکریای نبی(علیهما‌السلام) است. خداوند در کریمه 39 سوره آل عمران، حضرتش را به چهار وصف ممتاز ستوده است:
« ...أَنَّ اللَّـهَ یُبَشِّرُكَ بِیَحْیَىٰ مُصَدِّقًا بِكَلِمَةٍ مِّنَ اللَّـهِ وَسَیِّدًا وَحَصُورًا وَنَبِیًّا مِّنَ الصَّالِحِینَ »

ترجمه: [ فرشتگان ندا سر دادند: ای زکریا! خداوند تو را به «یحیی» بشارت می‌دهد؛ (کسی) که کلمه خدا (= مسیح‌) را تصدیق می‌کند؛ و رهبر خواهد بود؛ و از هوس‌های سرکش برکنار، و پیامبری از صالحان است.]

تعداد بازدید از این مطلب: 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات

حریق در روابط زناشویی

 

 


بروز اختلاف و عدم تفاهم در خانواده امری شایع است و هیچ خانواده ای نیست که بتوان آن را از این معضل مستثنی دانست . اما گاهی این اختلافات و مشکلات از روال طبیعی خود خارج می شود و تبدیل به تعارضات و اختلافات شدید خانوادگی می گردد و روابط جنسی زوج را مختل می کند.

 


زن و مرد ، زن و شوهر ، دعوا ، طلاق

خانواده یک اجتماع کوچک است که در ابتدا از یک زن و مرد تشکیل شده است، و به مرور فرزندان به این اجتماع اضافه می شوند. تشکیل خانواده بر اساس نیازهای زوجین پایه ریزی می شود، که این نیازها شامل نیازهای عاطفی و نیازهای جنسی است. اگر در محیط خانواده این دو نیاز اساسی تامین نگردد، مشکلات زیادی برای فرد و برای جامعه به وجود خواهد آورد. در دین اسلام بر تامین این دو نیاز در بستر خانواده تاکید فراوان شده است . اما متاسفانه در پرتو برخی از اختلافات خانوادگی این  دو نیاز در حاشیه قرار می گیرد و زوجین دچار صدمات و خسارتهای جبران ناپذیری می شوند. در اینجاست که خانواده کارکرد صحیح و سالم خود را از دست می دهد.

تعداد بازدید از این مطلب: 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات
زن ماساژور که در دام مرد شیطان صفت کرفتار شده بود با زخمی کردن او موفق به فرار از مخفیگاه شیطان شد.
آزار و اذیت زن ماساژور در مخفیگاه شیطان
با فرار مرد شیطان صفت تحقیقات برای شناسایی و دستگیری او آغاز شد.
ا
مطالب مرتبط
تعداد بازدید از این مطلب: 706
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات
مشاور عالی سازمان سنجش از قبولی ۵۱.۸۹ درصد انتخاب رشته کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش افزود: تعداد ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر در آزمون  کارشناسی ارشد ۹۴ پذیرفته شده اند. 
 
وی افزود: اسامی پذیرفته شدگان ساعت ۲۰ امشب بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. 
 
توکلی خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر پذیرفته شده در آزمون تعداد ۷۶ هزار و ۲۳۹ نفر زن و تعداد ۸۳ هزار و ۴۰۶ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۷.۷۶ درصد زن و ۵۲.۲۴ درصد مرد هستند. 
 
وی افزود: در این آزمون  از تعداد ۶۵۵ هزار و ۶۷۹ داوطلب تعداد ۴۲۹ هزار و ۶۸۸ مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد ۳۰۷  هزار و ۶۶۱ داوطلب انتخاب رشته کردند و در واقع ۵۱.۸۹ درصد جزو قبول شدگان قرار گرفتند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: درصورتی که دانشگاهها  تاریخ مشخصی را ارایه نکرده باشند قبول شدگان در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ شهریور می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 731
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات
علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون درگذشت.
بازیگر جوان «قلب یخی» درگذشتبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، این بازیگر شب گذشته به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.
 
سید علی طباطبایی فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد 1362 در تهران بود که با فیلم «سالاد فصل» فریدون جیرانی وارد سینما شد و طی بیش از 10 سال فعالیتش در این عرصه در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «ساعت ۲۵»، «آماده باش»، «اسب سفید پادشاه»، «باجناق‌ها»، «آشپز باشی»، «ترانه مادری»، «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» به ایفای نقش پرداخت.
 
امین تارخ رئیس انجمن بازیگران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص زمان تشییع این بازیگر گفت: زمان تشییع هنوز مشخص نیست اما مراسم ختم وی جمعه در مسجد نور برگزار می‌شود.
 
کمال طباطبایی نیز پدر این بازیگر نیز عنوان کرد: فردا فرزندم تشییع خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط مساعدی برای صحبت کردن ندارم.
 
 
مطالب مرتبط
تعداد بازدید از این مطلب: 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 8 شهريور 1394
نظرات

بازتاب جهانی فیلم محمد صلی الله علیه وآله وسلم

 


صبح روز پنجشنبه اولین نمایش فیلم محمد رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم تازه‌ ترین اثر مجید مجیدی با حضور نویسندگان، منتقدان و اهالی رسانه در جشنواره مونترال رقم خورد که با اقبال خوب منتقدان مواجه شد و در رسانه های خارجی بازتاب های جالب توجهی داشت.

فیلم محمد رسول الله

اکران جهانی فیلم «محمد رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم» صبح روز پنجشنبه به طور رسمی‌آغاز شد و بازتاب‌ های متعددی داشت. مجید مجیدی هم در جایگاه کارگردان این فیلم در نشست خبری این فیلم در جشنواره مونترال کانادا یک بار دیگر بر سه گانه بودن این اثر تاکید کرد و مهم ‌ترین هدف از تولید فیلم «محمد صلی الله علیه وآله وسلم» را اصلاح نگاه جهانی و نمایش صحیح سیمای پیامبر رحمت و دین اسلام معرفی کرد.

 

حماسه ایرانی

نشست خبری این فیلم هم با حضور مجید مجیدی، محمدرضا صابری، مهدی پاکدل، علیرضا شجاعی‌نوری، ساره بیات و مینا ساداتی انجام شد که بسیاری از منابع مهم خبری جهان به پوشش آن پرداختند از جمله خبرگزاری فرانسه این تیتر را برای اکران و نمایش جهانی این اثر فاخر برگزید: " حماسه ایرانی «محمد» با هدف تغییر تصویر اسلام"
سایت آی ام دی بی نیز امتیاز بالای 8.6 را برای فیلم مجیدی در نظر گرفت و در توضیحاتش فیلمبرداری آن را خیره‌ کننده توصیف کرد، همچنین یورونیوز هم مانند خبرگزاری فرانسه از معرفی سیمای پیامبر اسلام توسط این فیلم نوشت و این تیتر را برگزید: " فیلم ایرانی محمد با هدف معرفی پیامبر(ص) به جهان"

تعداد بازدید از این مطلب: 830
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 8 شهريور 1394
نظرات
شکارچی شهاب‌سنگ‌های ایران، واقع‌بینانه‌ترین لقبی است که به حامد پورخرسندی می‌توان نسبت داد.

 به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛فرقی نمی‌کند در ایران باشد یا خارج از ایران؛ کافی است خبری از پیدا شدن شهاب‌سنگی در منطقه‌ای به گوشش برسد تا آن وقت با استفاده از تمام امکانات و رابطه‌هایی که دارد تلاشش را برای بدست آوردن نمونه‌ای در حد چند گرم برای پیشبرد کارهای تحقیقاتی و ثبت شهاب‌سنگ در مجامع بین‌المللی آغاز کند و یک تنه در حد یک سازمان کار انجام دهد.
 
 او را از سال‌ها پیش می‌شناسم. وقتی دانش‌آموز دبیرستانی بود و بیشتر با تلسکوپ به شکار کهکشان‌ها می‌پرداخت. علاقه زایدالوصف او به نجوم و دانش سیاره‌شناسی و دقت و پیگیری فوق‌العاده‌اش، او را به وادی بکر شهاب‌سنگ‌شناسی از دنیای زمین‌شناسی کشاند تا پایش به بزرگ‌ترین آزمایشگاه‌های جهان برسد و از معدود متخصصان این مرز و بوم در حوزه شهاب‌سنگ‌شناسی شود.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 شهريور 1394
نظرات
در آستانه نمايش عمومي فيلم سينمايي محمد (ص) تبليغات شهري اين فيلم در سطح شهر تهران به صورت گسترده آغاز شده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 1374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 شهريور 1394
نظرات
اسپرولینا؛ مبارزه با چاقی و پیری
نام اسپرولینا چندان آشنا نیست و خیلی از افراد اصلاً نمی‌دانند جلبکی با ویژگی‌ها و خواص اسپرولینا وجود دارد. درست است که این جلبک ظاهر و البته طعم دل‌چسبی ندارد اما گنجینه‌ای از خواص است. به همین دلیل سازمان بهداشت جهانی و سازمان ملل متحد سفارش کرده‌اند که این جلبک به صورت مکمل وارد برنامه‌ی غذایی شود.

 


 

اسپرولینا حاوی خواص زیادی است که در این مطلب به دو خاصیت شگفت‌انگیز آن اشاره می‌کنیم؛ یکی کمک به لاغری و دیگری مقابله با پیری. لطفاً با ما همراه باشید.

اسپرولینا

 

اسپرولینا چیست؟
اسپرولینا یک جلبک سبزآبی و حلزونی شکل است. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که اسپرولینا یک جلبک واقعی نیست بلکه جزو ارگانیسم‌های زنده محسوب می‌شود. نکته‌ی مهم این است که اسپرولینا حاوی میزان زیادی پروتئین است. میزان پروتئین‌های قابل هضم این جلبک بیشتر از پروتئین موجود در گوشت گاو تخمین زده شده است. از این گذشته اسپرولینا حاوی ویتامین‌های A،B1،B2،B5،B6، اسیدفولیک و ویتامین E و H و همچنین ویتامین B12 است. گفته می‌شود که ناسا جلبک اسپرولینا را دربرنامه‌ی غذایی فضانوردان وارد کرده است تا در طول دوره‌ی مأموریت‌های فضایی مصرف کنند. این جلبک همچنین توسط ورزشکاران در طول مسابقات ورزشی مصرف می‌شود. چون باعث افزایش کارایی آن‌ها شده و باعث می‌شود بدن آن‌ها در کوتاه‌مدت احیا شده و تقویت شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 1282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 شهريور 1394
نظرات

کجا بودم ،کجا رفتم،کجایم من نمی‌دانم؟

 

جهت یابی

تصور کنید برای اولین بار به مکانی ناشناخته سفر می کنید. اگر یک راهنمای آشنا به منطقه همراهتان نباشد و ابزاری مانند نقشه،جی پی اس یا قطب نما نداشته باشید ، به احتمال زیاد گم شدنتان حتمی است.

تصور کنید برای اولین بار به مکانی ناشناخته سفر می کنید. اگر یک راهنمای آشنا به منطقه همراهتان نباشد و ابزاری مانند نقشه،جی پی اس یا قطب نما نداشته باشید ، به احتمال زیاد گم شدنتان حتمی است.
اما نگران نباشید. ما تنهایتان نمی گذاریم و در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که بدون هیچ ابزاری در مکانهای ناشناخته ، مسیرتان را پیدا کنید.

جهت یابی


اگر روز و هوا روشن است می توانید راههای زیر را امتحان کنید :
جهت‌یابی با سمت خورشید
همانطور که همگی می دانیم محل طلوع خورشید مشرق و محل غروب آن مغرب است . برای جهت یابی کافی است که بتوانیم یکی از جهات اصلی را پیدا کنیم آنگاه می توانیم با استفاده از رابطه ی معروف زیر سایر جهات را بیابیم :

اگر دست راست بطرف مشرق باشد؛ آنگاه دست چپ مغرب را نشان میدهد دراین حالت روبرو شمال و پشت سر جنوب خواهد بود .
این مطلب فقط در اول بهار و پائیز صحیح است، یعنی‌ در زمانهای دیگر، محل طلوع و غروب خورشید نسبت به مشرق و مغرب مقداری انحراف دارد که البته به سادگی‌ قابل تصحیح است. به عنوان مثال در اول تابستان و زمستان، محل طلوع و غروب خورشید ' حداقل ' حدود 23.5 ( بیست و سه و نیم ) درجه با محل دقیق شرق و غرب فاصله دارد که این خطا به هیچ وجه قابل چشم پوشی‌ نیست.

تعداد بازدید از این مطلب: 1082
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 شهريور 1394
نظرات

چرا کودکان را از پدرشان می ترسانیم ؟!

فرزند

 


بی شک همه ما این ضرب المثل قدیمی را شنیده ایم که می گوید: "از محبت خارها گل می شود". مهرورزی و دوست داشتن موهبتی است که خداوند متعال در وجود تمامی انسان ها نهاده است. اما گاه به دلیل بی توجهی فراموشش می کنیم. گاه از محبت کردن خجالت می کشیم و در بسیاری موارد اثرات معجزه آسای مهر ورزیدن را از یاد می بریم.


بررسی های دینی و علمی به خوبی این مسئله را نشان می دهد که یکی از بهترین راه های تربیت فرزندان محبت کردن بدان هاست. والدین با نشان دادن علاقه خویش به فرزندان، می توانند آنان را در مسیر صحیح زندگی قرار دهند و خوب بودن را بدان ها آموزش دهند. استفاده از تنبیه، داد زدن، قهر کردن های پی در پی، توبیخ های مدام و ... در بسیاری موارد نه تنها کارساز نبوده بلکه کودک را به موجودی لجباز و خودسر تبدیل می کند. در حالی که استفاده از ابزار محبت می تواند تأثیرگذارتر باشد. از این رو در روایات اسلامی و سیره پیشوایان دینی تأکیدات فراوانی بر محبت کردن به کودکان وجود دارد. گو اینکه عشق ورزیدن و گرامی داشتن فرزند، از جمله وظایف والدین شمرده شده است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 697
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود